- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Kyjov
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Finanční ohodnocení: vysoce motivující
Forma spolupráce: na zkrácený nebo plný úvazek
Naším partnerem je mezinárodní výrobní společnost, s velmi silným postavením na světovém trhu. Pro centrum sdílených služeb finančního kontrolingu hledáme na nově vzniklou pracovní pozici Účetní se znalostí německého nebo anglického jazyka.
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
spolupráce na vedení účetnictví pro partnerské pobočky firmy v celosvětovém měřítku, především v Holandsku, Německu a Švýcarsku
zodpovědnost za metodickou správnost kompletní účetní agendy v souladu s IFRS
všeobecné účetnictví, účtování pohledávek a závazků včetně intercompany konfirmací, účtování majetku, správa daní, spolupráce s holandskými, německými a švýcarskými auditory a konzultanty
stanete se součástí týmu 6 účetních
jedná se o samostatnou a zodpovědnou práci
JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?
má předchozí zkušenosti s vedením účetnictví
se znalostí německého nebo anglického jazyka na komunikativní úrovni
schopný samostatné, organizované a velmi zodpovědné práce
CO BUDE PRO VÁS VÝHODOU?
znalost principů IFRS a DPH
holandský jazyk
znalost účetní legislativy Evropské unie
CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?
zázemí silné a stabilní nadnárodní společnosti
výbornou příležitost pro seberealizaci a získání zkušeností na mezinárodní úrovni
systém zaměstnaneckých benefitů (dovolená navíc, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování a další)
pružná pracovní doba
práce v mezinárodním prostředí s úzkou vazbou na mateřskou společnost ve Švýcarsku
možnost profesního i osobního růstu
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Lucie Sedláčková – HR konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky zobrazit tel. číslo nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v českém, německém nebo anglickém jazyce.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?