- 32 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Co u nás dělá NÁKUPČÍ:
Zajišťuje oblast dodávek materiálu a surovin
Vede poptávková řízení (poptávání a vyjednávání nových cen, množstevních slev a platebních podmínek u dodavatelů)
Vybírá dodavatele a uzavírá s nimi kontrakty
Úzce spolupracuje s výrobním oddělením při zavádění a změnách sortimentu nákupu
Vystavuje objednávky a kontroluje dodržování smluvených podmínek při dodávkách
Co pro Vás bude na této pozici plus:
Vzdělání na úrovni SŠ, technického zaměření výhodou
Aktivní znalosti angličtiny podmínkou
Zkušenost z nákupu výhodou
Praxi v oblasti administrativy a jednání s obchodními partnery
Velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office, hl.Excel)
Samostatnost, komunikační dovednosti, vyjednávací schopnosti
Aktivní přístup
ŘP B
Co Vám CONTEG nabízí:
Práci v nekorporátním prostředí
Neformální pracovní atmosféru
5 týdnů dovolené
Stravování v moderní jídelně nebo stravenkový paušál
Kurzy angličtiny a další profesní vzdělávání
Volnočasové benefity (plavání, fitness, masáže)
V případě Vašeho zájmu o výše uvedenou pozici nás neváhejte kontaktovat. Těšíme se na Vaše životopisy a kontakt s Vámi!
Vaše osobní údaje, které jsou obsaženy v zaslaném životopisu, budou zpracovány a použity pro účely výběrového řízení na volnou pracovní pozici ve společnostech skupiny CONTEG, spol. s r.o., IČO 25701843, sídlo Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00 Praha 4.
Současně Vás tímto žádáme o udělení souhlasu, abychom mohli Vámi poskytnuté údaje uchovat i pro účely budoucích nabídek pracovních příležitostí na obdobné pozice. Souhlas udělujete na dobu 3 let a můžete jej kdykoliv odvolat e-mailem nebo dopisem na uvedených kontaktech.
Váš souhlas připojte k odesílanému životopisu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.