- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Požadavky na uchazeče:
občan České republiky, popřípadě cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk,
fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
je způsobilý k právním úkonům,
je bezúhonný
minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
Další požadavky:
znalost zákona o obcích, praxe a zkušenosti s agendou pozemků výhodou
dobré komunikační schopnosti
pečlivost, spolehlivost, důslednost
znalost práce na PC – MS Office
praxe ve veřejné správě výhodou
řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič)
Uchazeč podá písemnou přihlášku, jejíž vzor k vyplnění je ke stažení na webu města
www.bakovnj.cz – Městský úřad – Pracovní nabídky města Bakov n. J. (Přihláška do VŘ – pracovník městského úřadu) a která musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul,
datum a místo narození,
státní příslušnost,
místo trvalého pobytu,
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady
strukturovaný profesní životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se pracovní náplně,
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek
Přihlášku s přílohami včetně telefonického kontaktu doručte do 24. 03. 2022 do 14:00 hodin, osobně na podatelnu Městského úřadu Bakov nad Jizerou, Mírové nám. 208, nebo poštou na adresu: Městský úřad Bakov nad Jizerou, Mírové náměstí 208, 294 01 Bakov nad Jizerou
Uzavřenou obálku označte heslem „Veřejná výzva č. 04/2022 – neotvírat“.
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovány výhradně pro účely této veřejné výzvy v souladu s platnými právními předpisy. Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání jsou uvedeny na webu města www.bakovnj.cz – Samospráva – Ochrana osobních údajů a uchazeč potvrzuje seznámení s nimi na přihlášce do výběrového řízení.
Výběrová komise může rozhodnout o osobním pohovoru s oslovenými uchazeči.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?