- Plný úvazek
Naše společnost LANDMARK PROFIT s.r.o. se specializuje se na oblast mezd, revize pracovněprávní dokumentace, pracovních procesů a personalistiky. V této oblasti se zaměřuje zejména na audity pracovněprávní dokumentace a pracovních procesů. Nyní hledáme asistenta/ku personálních auditů, která/ý se bude podílet na zpracování podkladů kolem těchto auditů a jejíž/jehož náplní práce budou následující činnosti:
- příprava podkladů na audity
- zpracování dokumentů od auditorů
- emailová a telefonická komunikace se zaměstnanci mzdových účtáren a personálních oddělení
- příprava obchodních smluv, objednávek a plných mocí na schůzky pro jednatele, evidence veškerých podepsaných smluv atd. (zakládání, skenování do optického archivu a zapisování do evidence)
Požadujeme:
- perfektní znalost práce na PC – především Excel, Outlook, internet
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou (ekonomického směru výhodou
- zkušenosti s obdobnou pracovní náplní výhodou (pracovní smlouvy, příprava mezd)
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
Nabízíme:
- zajímavou pracovní náplň
- nástupní mzda 23 500Kč/měsíčně s navýšením po zaškolení
- Multisport kartu (sportovní či relaxační aktivity)
- kontinuální vzdělávání
- perspektivní práci
- nástup možný ihned