- 36 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: středkoškolské nebo vysokoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického směru), znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) základní přehled v pracovně právní problematice/peronalistice výhodou, znalost programu OK base výhodou, znalost dotací na vzdělávání výhodou, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
Náplň práce: administrativní podpora personálního oddělení, inzerce volných pracovních míst, aktivní komunikace s uchazeči o zaměstnání, organizace výběrových řízení, správa databáze uchazečů, zajištění podkladů nutných k nástupu zaměstnance, zpracování dokumentace související s personální a mzdovou agendou, zajištění pracovněprávních náležitostí spojených se vznikem, průběhem a ukončením pracovního poměru zaměstnanců, správa a organizace pracovnělékařských prohlidek, administrace dotací na vzdělávání
Pozice je vhodná i pro absolventy.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.