Asistent/ka personálního oddělení

Klášterec nad Ohří

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Dräger Manufacturing Czech s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Dräger Manufacturing Czech s.r.o.

Dräger je německá, úspěšná, středně velká rodinná firma se sídlem v Lübecku. Byla založena v roce 1889 a v roce 2020 zaměstnávala více jak 17 000 zaměstnanců po celém světě. Firma se zabývá výrobou ochranných prostředků a zdravotnických zařízení. Všechny produkty mají jeden společný cíl: ochranu, podporu a záchranu lidských životů. Hlavními zákazníky společnosti Dräger jsou nemocnice a zdravotnická zařízení, hasičské organizace, ropný a plynárenský průmysl, důlní, chemický průmysl a další.

O nás

Společnost Dräger již více než 135 let vyrábí ochranné pomůcky, jejichž posláním je chránit a pomáhat chránit lidské životy. 

V tuto chvíli hledáme nového kolegu/novou kolegyni, který/která má zkušenosti s výběrovým řízením, vedením a správou personálních dat, ale také s administrativními činnostmi. 

Pokud Vás tato nabídka zaujala, tak nám pošlete svůj životopis a pojďte se s námi podílet na něčem, co opravdu má smysl. 

Náplní práce Asistenta/Asistentky personálního oddělení bude:

Úkoly v oblasti agenturního zaměstnávání

  • Nábor zaměstnanců do operátorských pozic včetně přípravy inzerce, komunikace s kandidáty.
  • Komunikace s personálními agenturami zajišťujícími externí zaměstnance, kompletní vedení personální agendy týkající se agenturních zaměstnanců.
  • Nástupní dokumentace, nástupní školení nových zaměstnanců, přidělení svěřených věcí.
  • Vedení a správa personálních dat v personálních systémech, vedení a správa personálních složek zaměstnanců.
  • Příprava podkladů ke zpracování mezd agenturních zaměstnanců.

Úkoly v oblasti administrativně – organizační podpory:

  • Administrativní a organizační podpora ředitele závodu.
  • Organizační zajištění návštěv.
  • Podpora při zajištění pracovních cest zaměstnanců (rezervace hotelů, taxi, letenek).
  • Starost o pracovní zázemí v kancelářích a společné prostory (vánoční výzdoba, starost o kuchyňku, zasedací místnosti, květiny atp.).
  • Spolupráci při organizaci akcí pro zaměstnance.

Úkoly v oblasti koordinace služeb externích dodavatelů:

  • Organizace firemní autobusové dopravy.
  • Agenda obědů pro zaměstnance (objednávání, vyúčtování), stravování návštěv.
  • Nápojové a potravinové automaty, dodávky ovoce pro zaměstnance.
  • Překladatelské služby, externí tisk materiálů atd.

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ/ SŠ vzdělání, min. 3 roky praxe v oblasti personální práce
  • Zkušenosti s agenturním zaměstnáváním, zkušenosti s vedením výběrových řízení, praxe ve výrobním podniku – výhodou
  • Znalost Zákoníku práce a pracovně právní legislativy
  • Pokročilá znalost AJ
  • Dobrá znalost MS Office, práce se mzdově personálním systémem, znalost SAP výhodou
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, pečlivost, týmový přístup, proaktivní přístup k plnění svěřených úkolů

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Roční a čtvrtletní bonus                                             
  • Stravenky v hodnotě 160,- Kč
  • Příspěvek na dopravu                                   
  • 25 dnů dovolené po roce spolupráce                              
  • Příspěvek na penzijní připojištění po 2 letech spolupráce
  • Firemní kulturu založenou na důvěře, respektu a férovém jednání
  • Odměnu za dosažené pracovní výročí
  • Vzdělávání v oboru, osobní rozvoj
  • Jistotu práce a stabilní zázemí
  • Čisté a bezpečné pracovní prostředí
  • Akce pro zaměstnance 

a další

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Sahm s.r.o. | Sahm s.r.o. | Zálší, Ústí nad Orlicí Zálší, Ústí nad Orlicí
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond | BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A… | Karlín, Praha Karlín, Praha
  • 16 000 – 20 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. listopadu
Mateřská škola a základní škola Sofia School s.r.o. | Mateřská škola a základní… | Praha Praha
  • 43 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. dubna
ALPER a.s. | ALPER a.s. | Prostějov, centrum Prostějov, centrum
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. dubna
S T A K O společnost s ručením omezeným | S T A K O společnost s… | Slezské Předměstí, Hradec Králové Slezské Předměstí, Hradec…
  • 40 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. dubna
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. dubna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

agenda agentura auto inzerce nabídka zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT