Asistent/ka personálního oddělení

Klášterec nad Ohří

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Dräger Manufacturing Czech s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Dräger Manufacturing Czech s.r.o.

Dräger je německá, úspěšná, středně velká rodinná firma se sídlem v Lübecku. Byla založena v roce 1889 a v roce 2020 zaměstnávala více jak 17 000 zaměstnanců po celém světě. Firma se zabývá výrobou ochranných prostředků a zdravotnických zařízení. Všechny produkty mají jeden společný cíl: ochranu, podporu a záchranu lidských životů. Hlavními zákazníky společnosti Dräger jsou nemocnice a zdravotnická zařízení, hasičské organizace, ropný a plynárenský průmysl, důlní, chemický průmysl a další.

O nás

Společnost Dräger již více než 135 let vyrábí ochranné pomůcky, jejichž posláním je chránit a pomáhat chránit lidské životy. 

V tuto chvíli hledáme nového kolegu/novou kolegyni, který/která má zkušenosti s výběrovým řízením, vedením a správou personálních dat, ale také s administrativními činnostmi. 

Pokud Vás tato nabídka zaujala, tak nám pošlete svůj životopis a pojďte se s námi podílet na něčem, co opravdu má smysl. 

Náplní práce Asistenta/Asistentky personálního oddělení bude:

Úkoly v oblasti agenturního zaměstnávání

  • Nábor zaměstnanců do operátorských pozic včetně přípravy inzerce, komunikace s kandidáty.
  • Komunikace s personálními agenturami zajišťujícími externí zaměstnance, kompletní vedení personální agendy týkající se agenturních zaměstnanců.
  • Nástupní dokumentace, nástupní školení nových zaměstnanců, přidělení svěřených věcí.
  • Vedení a správa personálních dat v personálních systémech, vedení a správa personálních složek zaměstnanců.
  • Příprava podkladů ke zpracování mezd agenturních zaměstnanců.

Úkoly v oblasti administrativně – organizační podpory:

  • Administrativní a organizační podpora ředitele závodu.
  • Organizační zajištění návštěv.
  • Podpora při zajištění pracovních cest zaměstnanců (rezervace hotelů, taxi, letenek).
  • Starost o pracovní zázemí v kancelářích a společné prostory (vánoční výzdoba, starost o kuchyňku, zasedací místnosti, květiny atp.).
  • Spolupráci při organizaci akcí pro zaměstnance.

Úkoly v oblasti koordinace služeb externích dodavatelů:

  • Organizace firemní autobusové dopravy.
  • Agenda obědů pro zaměstnance (objednávání, vyúčtování), stravování návštěv.
  • Nápojové a potravinové automaty, dodávky ovoce pro zaměstnance.
  • Překladatelské služby, externí tisk materiálů atd.

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ/ SŠ vzdělání, min. 3 roky praxe v oblasti personální práce
  • Zkušenosti s agenturním zaměstnáváním, zkušenosti s vedením výběrových řízení, praxe ve výrobním podniku – výhodou
  • Znalost Zákoníku práce a pracovně právní legislativy
  • Pokročilá znalost AJ
  • Dobrá znalost MS Office, práce se mzdově personálním systémem, znalost SAP výhodou
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, pečlivost, týmový přístup, proaktivní přístup k plnění svěřených úkolů

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Roční a čtvrtletní bonus                                             
  • Stravenky v hodnotě 160,- Kč
  • Příspěvek na dopravu                                   
  • 25 dnů dovolené po roce spolupráce                              
  • Příspěvek na penzijní připojištění po 2 letech spolupráce
  • Firemní kulturu založenou na důvěře, respektu a férovém jednání
  • Odměnu za dosažené pracovní výročí
  • Vzdělávání v oboru, osobní rozvoj
  • Jistotu práce a stabilní zázemí
  • Čisté a bezpečné pracovní prostředí
  • Akce pro zaměstnance 

a další

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Sahm s.r.o. | Sahm s.r.o. | Zálší, Ústí nad Orlicí Zálší, Ústí nad Orlicí
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond | BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A… | Karlín, Praha Karlín, Praha
  • 16 000 – 20 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. listopadu
Mateřská škola a základní škola Sofia School s.r.o. | Mateřská škola a základní… | Praha Praha
  • 43 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. dubna
ALPER a.s. | ALPER a.s. | Prostějov, centrum Prostějov, centrum
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. dubna
S T A K O společnost s ručením omezeným | S T A K O společnost s… | Slezské Předměstí, Hradec Králové Slezské Předměstí, Hradec…
  • 40 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. dubna
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. dubna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

agenda agentura auto inzerce nabídka zkušenost
Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC