- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
Staňte se součástí stabilní výrobní společnosti, kde plánování výroby skutečně hýbe celým provozem. Do našeho týmu hledáme spolehlivého a systematického kolegu/kolegyni, který/á dokáže udržet výrobu pod kontrolou.
Sestavování a průběžná aktualizace výrobního plánu pro svěřené oddělení.
Řízení priorit ve výrobním plánu a operativní plánování urgentních zakázek.
Uvolňování zakázek do výroby pouze po ověření dostupnosti všech potřebných komponent.
Včasné hlášení chybějícího materiálu kolegům z materiálového plánování dle interních pravidel.
Denní dohled nad stavem zakázek a skladovou dostupností pro zajištění plynulého chodu výroby.
Aktivní spolupráce s logistikou, skladem, výrobou, techniky a dalšími odděleními.
Správa a úprava kmenových dat v systému SAP – technologie, pracovní instrukce, časy, alokace apod.
Praxi ve výrobním prostředí alespoň 1 rok.
Zkušenost s plánováním výroby výhodou, nikoli podmínkou.
Skvělé organizační schopnosti a efektivní práce s časem i prioritami.
Dobrá orientace v Excelu (kontingenční tabulky, funkce).
Zkušenosti s ERP systémy – SAP je velké plus.
Komunikační schopnosti - AJ minimálně na úrovni B1, týmový duch a důraz na spolupráci.
Pečlivost, zodpovědnost a proaktivní přístup.
Nadstandardní finanční ohodnocení.
Dlouhodobá spolupráce na hlavní pracovní poměr – smlouva na dobu neurčitou (4měsíční zkušební doba).
Možnost kariérního posunu a profesního rozvoje.
Flexibilní pracovní doba.
5 týdnů dovolené.
Příspěvek na dovolenou (25 % z hrubé mzdy).
Příspěvek na Vánoce (25 % z hrubé mzdy).
Dotované stravování (strava zdarma).
Roční bonus závislý na výsledcích firmy.
Odměna za odpracovaná léta (bonus za senioritu).
Volnočasové benefity – Cafeteria nebo Multisport karta v hodnotě 6.000 Kč/rok.
Příspěvek na dopravu – 3 Kč/km (1 cesta denně).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.