- 34 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Cíl pozice: Strategické řízení mezinárodní distribuce v regionu CE s cílem dosažení positivního ekonomického výsledku.
• Plánovat a realizovat zakázky mezinárodní distribuce (sběrná služba, dokládky a LTL) v rámci CE
• Hledání nových příležitostí a partnerů pro zabezpečení mezinárodní dopravy
• Strategický rozvoj a plánování distribuce s cílem zvyšování efektivity a ekonomického výsledku
• Vedení menšího týmu dispečerů a podpůrných odděleni, jejich školení, rozvoj a operativní podpora
• Vedení jednání s partnery, podpora naceňování nových služeb a zákazníků
• Denní komunikace v anglickém jazyce v rámci mezinárodního distribučního týmu v regionu CE
• Zpracování reportů a projekty neustálého zlepšování
• Zkušenosti z mezinárodní distribuce alespoň 3 roky
• Výborná orientace v oboru distribuce, znalost legislativních podmínek
• Alespoň středoškolské vzdělání
• Komunikativní znalost anglického jazyka – písemná i ústní komunikace
• Skvělé ovládání práce na PC, pokročilá znalost Excel
• Poctivé zaškolení do naší práce a distribučních procesů
• Oceňujeme pracovitost a nové nápady formou mimořádných odměn
• Možnost profesního rozvoje a získání zajímavých zkušeností z mezinárodní společnosti
• Zdarma firemní autobus z Kladna nebo zaměstnanecké parkoviště v areálu
• 5 týdnů dovolené pro váš odpočinek
• Stravenky v hodnotě 110 Kč, příspěvek 3% na penzijní připojištění, kartičku Multisport a odměny za pracovní jubilea
• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?