- Plný úvazek
Místo výkonu práce je oblast jižních a západních Čech
Náplň práce: každodenní aktivní kontakt se zákazníky (telefonicky, e-mailem, osobně), vyhledávání
obchodních příležitostí, kompletní péče o stávající zákazníky, budování dobrých obchodních vztahů, tvorba cenových nabídek, prezentace výrobků, sledování aktivit konkurence, 1× týdně cesta na firemní centrálu v Holešově za účelem porad
Požadavky: minimálně středoškolské vzdělání, zkušenost s obchodem je výhodou, komunikační a
prezentační dovednosti, reprezentativní jednání, schopnost vycítit a rozpoznat potřeby klienta, včas na ně reflektovat, výborná znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook), samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, flexibilita, řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme: zajímavou práci ve stabilní a stále rostoucí společnosti, nadstandardní zaměstnanecké
výhody, odpovídající finanční ohodnocení s motivační složkou, služební automobil, mobilní telefon,
notebook, zázemí a podporu interních obchodních zástupců, možnost profesního růstu, HM 20.000,–
30.000,–Kč + motivační složka, předpokládaný termín nástupu do zaměstnání je 1.2.2017 (nebo po
dohodě)
Strukturovaný profesní životopis zasílejte do pondělí 10.01.2017 na email: e-mail přes , příp.
kontakt telefonicky zobrazit tel. číslo (Michal Matela)



