Legal Proceedings Specialist / Specialista/ka oddělení žalob

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Za Pasáží 1609, Pardubice, 530 02
Firma Intrum Czech, s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Právní služby a soudnictví, Administrativní pracovník / pracovnice, Odborný asistent / asistentka
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Pokročilý B2)
Hrubá mzda 26.000 – 28.000 Kč
Délka prac. poměru na dobu určitou 1. 7. 2023 — 30. 6. 2024

O nás

Společnost Intrum Czech, s.r.o., pobočka Pardubice                        

je přední světový poskytovatel služeb v oblasti správy pohledávek. Prostřednictvím širokého spektra služeb společnosti Intrum v oblasti řízení úvěrů, včetně finančních a inkasních služeb, pomáháme společnostem všech velikostí prosperovat tím, že zlepšujeme jejich cashflow, zlepšujeme likviditu a minimalizujeme rizika. Staráme se, aby společnosti dostali zaplaceno a pomáháme lidem dostat se z dluhů. Jsme společnost, které záleží na lidských hodnotách, podporujeme propojení pracovního a rodinného života. Jdeme nad rámec dodržování předpisů.

Náplň práce:

  • Příprava podkladů pro žaloby
  • Práce s informačním systémem společnosti
  • Zapisování rozhodnutí do IS
  • Zabezpečení komunikace se soudy, s advokátní kanceláří a s notáři
  • Zpracování korespondence
  • Vyhotovování statistik pro žaloby

Co od Vás očekáváme:

  • Chuť spolupodílet se na zajištění kvalitního profesionálního žalobního servisu
  • SŠ vzdělání s maturitou / VŠ vzdělání
  • Znalost soudního a dědického řízení výhodou, nikoli podmínkou
  • Vhodné i pro absolventy
  • Znalost práce s PC – WORD, EXCEL, Outlook
  • Ochota se dále vzdělávat a rozvíjet, proaktivní přístup
  • Komunikativnost, flexibilita, samostatnost, pečlivost
  • Týmový duch a pozitivní přístup nutnou podmínkou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci u zaměstnavatele, který po celou dobu COVID hradil zaměstnancům mzdu v plné výši
  • Fixní mzda 26000 - 28000 Kč v závislosti na zkušenostech
  • Roční vánoční bonus ve výši až 80% fixní mzdy
  • Stravenky v hodnotě 140 Kč
  • Základní občerstvení na pracovišti - káva, voda, čaj – zdarma pro zaměstnance
  • Flexibilní pracovní doba
  • Výhodný telefonní paušál i pro rodinné příslušníky
  • Firemní akce
  • Místo výkonu práce v centru Pardubic
  • Příjemný, vstřícný pracovní kolektiv, který bude podporou při zaškolování
  • Prostředí největší globální společnosti v oboru se švédským zázemím
  • Podpora vlastního rozvoje
  • Nástup možný ihned, případně dohodou
  • Smlouva na dobu určitou na 1 rok, následně smlouva po dobu MD s výhledem perspektivy do budoucna

 

Po zkušební době nabízíme tyto benefity:

 Celkem až 38 dní volna ročně:

  • 5 dní Sick days/ rok
  • 2 dni kvartálně Free days
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost kombinace Home office a práce v kanceláři i do budoucna

Benefity

  • Práce z domova Práce z domova
  • Sickdays Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Pardubice
  • Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Dašice
  • MD logistika, a.s.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • ...
včerejší
  • Pardubice
  • JEDNOTA, spotřební družstvo v…
  • od 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. dubna
  • Pardubice
  • Faurecia Interiors Pardubice s.r.o.
  • 31 600 – 40 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 15. dubna
  • Pardubice
  • OPHTHA TRADE, s.r.o.
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. dubna
  • Pardubice
  • Krajský soud v Hradci Králové
  • 29 410 – 43 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. dubna
  • Pardubice
  • Správa a údržba silnic Pardubického…
  • 30 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
  • Pardubice
  • Foxconn European Manufacturing Services…
  • od 30 050 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 25. března
  • Chrudim
  • Clever Service Chrudim s.r.o.
  • 20 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. dubna
  • Chrudim
  • PORS software a.s.
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. dubna
  • Nové Město, Praha
  • Ezpada s.r.o.
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. března
  • Vrbno pod Pradědem
  • T-Industry-Parts s.r.o.
  • 30 000 – 48 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 7. července
  • Nové Město, Praha
  • Realitní kancelář Pokorný, s.r.o.
  • 14 800 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • 13., případně 14. plat
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 7. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
21 Consult Group s.r.o., Eco Face s.r.o., iFORO Group, s.r.o., X FUTURE Group s.r.o., Matěj Gregor, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Nefrito laboratories, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., EVROPA realitní kancelář, AC Jobs, s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., NAPA TRUCKS spol. s r. o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, ManpowerGroup s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Fix and retail s.r.o., ARCOS FM CZ s.r.o., Česká pošta, s.p., Partners Financial Services, a.s., SIMIX GROUP s.r.o., Multi-VAC spol. s r.o., Ptáček - velkoobchod, a.s., Expedo s.r.o., MD logistika, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., JEDNOTA, spotřební družstvo v Pardubicích, Faurecia Interiors Pardubice s.r.o., OPHTHA TRADE, s.r.o., Krajský soud v Hradci Králové, Dřevocentrum CZ, a.s., Správa a údržba silnic Pardubického kraje, Foxconn European Manufacturing Services s.r.o., Clever Service Chrudim s.r.o., PORS software a.s., Jednota, spotřební družstvo Hlinsko, Chrudimská beseda, městské kulturní středisko, R-PASS s.r.o., SCALL s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Úvěrový specialista / specialistka, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Sociální pracovník / pracovnice, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Ředitel / ředitelka zákaznických služeb, Vedoucí týmu / Team leader, Výkonný ředitel / ředitelka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Pardubice, Celá ČR, Staré Hradiště, Tuněchody, Dašice, Chrudim

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Víte, že nárok na studijní volno ze zákona nemáte? Zákoník práce studijní volno nezaručuje. Vždy musíte mít souhlas svého zaměstnavatele. Zjistěte, jak správně zaměstnavatele požádat o studijní volno. Přidáme i tipy, jak postupovat, když chcete studovat obor, který není v souladu s oborem vašeho zaměstnavatele.

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

Seznamte se s nejlepšími HR událostmi roku! Představujeme vám TOP 10 konferencí a setkání zaměřených na lidské zdroje, kde můžete získat aktuální informace, sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty v oboru. Nepropásněte příležitost být v centru dění a být informován o nejnovějších trendech v HR. 🌟🗓️🤝

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

Zahraniční služební cesta a cestovní náhrady v zahraničí

Zahraniční služební cesta a cestovní náhrady v zahraničí

Zahraniční služební cesty jsou příjemným zpestřením, při kterém nejen poznáte novou zemi, ale i si můžete hezky přivydělat. Prozradíme vám, jaké jsou zahraniční cestovní náhrady.

Asertivita v práci - ano, ale… Ukážeme si, jak na to

Asertivita v práci - ano, ale… Ukážeme si, jak na to

Jste moc nebo málo asertivní? Ukážeme si metody, jak docílit vyrovnané asertivity. Asertivity, která nikoho neurazí, a vám pomůže k dosažení stanovených cílů.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.

Jak napsat životopis, vzor v češtině a angličtině

Jak napsat životopis, vzor v češtině a angličtině

Než odpovíte na inzerát ve své vysněné společnosti, je třeba mít připravený strukturovaný profesní životopis, který zaujme a sdělí vše potřebné. Pojďme si říci, jak správně napsat životopis, co napsat do životopisu. Poradíme, jaká je správná struktura životopisu. Společně si připravíme strukturovaný profesní životopis v češtině a angličtině a odpovíme na otázky, zda je nutné přidávat fotografii, zda máte koníčky a zájmy v životopise uvádět a mnohé další.

absolvent advokát AJ akce benefit benefity bonus Bor den doba dodržování flexibilní home office HR ISO IT kancelář komunikace Luže místo Most možnost mzda mzdy náplň práce notář občerstvení Office Pardubice paušál pec pečlivost pobočka podpora práce pracovní pracovní doba pro rodinné příslušníky pro zaměstnance prostředí rizika rozvoj řízení samostatnost sick day smlouva SOU specialist specialista společnost společnosti stará stravenky telefon vhodné výkon vzdělání zaměstnanců zaměstnavatel zdarma znalost advokátní dar díl dodržování předpisů dohodou dovolené finanční firemní informační kolektiv kvalitní lidský list místo výkonu práce na dobu na dobu určitou na pracovišti náplň oblast oblasti obor oddělení PC pečení PR předpis příjemný případ příprava příslušník přístup rámec roční rok servis soud soudní správy systém tým volna zkušební zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena