Vedoucí právního oddělení / In-House Legal Supervisor

Pardubice

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Popis pozice:

Jako vedoucí právního oddělení budete mít na starost:

  • koordinaci aktivit v rámci menšího právního týmu, poskytování právního poradenství, komunikaci s externími partnery a další aktivity spadající do agendy oddělení
  • návrh a revize korporátních dokumentů (např. obchodní, občanskoprávní a pracovněprávní smlouvy a jiné listiny)
  • návrh a zpracování koncepčních a metodických podkladů pro činnost společnosti
  • poradenství v oblasti optimalizace právních postupů, aby bylo dosaženo úspor pro společnost při zachování ochrany společnosti
  • ve specifických případech můžete zastupovat společnost v soudních sporech
  • sledování změn legislativy, aktualizaci a evidenci právních předpisů
  • spolupráci s managementem firmy, externími partnery a orgány státní správy

Profil kandidáta:

Co by Vám nemělo chybět:

  • vysokoškolské právní vzdělání
  • zkušenost min. 3 roky – ideálně z mezinárodní společnosti či právní kanceláře
  • pokročilá znalost anglického jazyka

Nabízíme:

Co Vám společnost na oplátku nabídne:

  • možnost práce v nadnárodní firmě s vedením menšího týmu
  • moderní kanceláře, místo výkonu práce v Pardubicích
  • pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • flexibilní pracovní doba + možnost Home Office
  • 5 týdnů dovolené, Cafeterie, firemní fitness a kavárna, příspěvek na penzijní připojištění a mnoho dalšího

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

na dobu neurčitou zkušenost