Peer konzultant/ka v centru duševního zdraví Náchod

Náchod
9.900 – 10.500 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Základní
Kontakt
Bc. Ludmila Karelová, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme organizace Péče o duševní zdraví a jsme přesvědčeni, že všichni lidé mají být přijímáni s respektem ke své jedinečnosti. Už 30 letve 2 krajích a 7 okresech – podporujeme klienty s duševním onemocněním, aby mohli žít dle své volby, zodpovědně k sobě i k ostatním. Aktuálně hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici peer konzultant/ka.

Pojďte společně s námi zlepšit kvalitu podpory osob s duševním onemocněním. Stanete se součástí týmu zdravotníků a sociálních pracovníků centra duševního zdraví (CDZ) v Náchodě. Koukněte na toto video a získáte reálnou představu, jak funguje centrum duševního zdraví: https://www.youtube.com/watch?v=WpN0kPE942Y&t.

Jako peer konzultant/ka u nás budete:

  • důležitou osobou pro klienty, protože je budete podporovat sdílením svého příběhu a zkušeností na individuálních schůzkách nebo při skupinových aktivitách,
  • spolupracovat s lidmi z okolí klientů – s jejich rodinnými příslušníky a dalšími blízkými, opatrovníky, lékaři a dalšími odborníky,
  • nepostradatelnou součástí týmu, budete spolupracovat se sociálními pracovníky, psychology, psychiatričkami, zdravotními sestrami i peer konzultantkou, účastnit se porad, podílet se na vedení dokumentace klientů, a společně se všemi podporovat klienty na cestě zotavení, 
  • mít možnost se podílet na dalších aktivitách centra duševního zdraví a organizace,
  • mít vlastní zázemí ve středisku (pracovní stůl, notebook a telefon).

Pozice je pro vás vhodná, pokud máte:

  • vlastní zkušenost s duševním onemocněním z okruhu SMI – psychotické onemocnění, bipolárně afektivní porucha,
  • ochotu o své nemoci a životním příběhu otevřeně hovořit a pomáhat tak dalším lidem s duševním onemocněním,
  • stabilizovaný zdravotní stav a schopnost se svým zdravotním stavem pracovat.

Proč se vám u nás bude líbit:

  • uvědomujeme si, že každý přináší jedinečný pohled, zkušenost, nadání i přístup. Současně pracujeme jako tým a navzájem se inspirujeme,
  • fungujeme jako partneři ne soupeři,
  • zakládáme si na intenzivní metodické podpoře a máme funkční systém konzultací,
  • zastáváme proaktivní přístup orientujeme se na řešení, rozvoj a růst,
  • všechny zaměstnance kvalitně zaškolujeme,
  • zaměstnancům hradíme akreditované vzdělávání a umožňujeme jim čerpat fond pracovní doby na vzdělávání.

Co je pro nás důležité při práci s klienty:

  • nebojíme se jít novými cestami a hledáme i neotřelá řešení,
  • nepřebíráme zodpovědnost za klienta, ale pomáháme mu, aby se sám rozhodl a zhodnotil, co potřebuje,
  • hledáme cesty individuální podpory,
  • s klienty budujeme rovnocenný vztah: kontakt člověka s člověkem na lidské rovině. 

Dává vám to smysl stejně jako nám?

Rozhodněte se a pošlete nám motivační dopis a životopis.

Po zkušební době zaručujeme: mzdu minimálně 33 000 Kč (při práci na plný úvazek) + příplatky formou kvartálních odměn, 5 týdnů dovolené a k dispozici 5 sickdays.


Nástup možný na 0,3 úvazek od ledna 2026.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Přátelské prostředí
  • Children-friendly office
  • Dog-friendly office

Sídlo firmy

Péče o duševní zdraví, z.s.
Jana Palacha 1552
530 02 Pardubice

IČO: 64242218
Datová schránka: f4mdigb
Další informace:
GPS: 50.047011,15.759483,
S-JTSK: -647825.57 -1062339.94, RUIAN: 7704445

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.