- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Ahoj, hledám nákupčí/ho. Zkušenosti jsou určitě dobrá věc, ale já bych se rád bavil i osobnosti.
Potřebuji:
Rád bych zmínil, že pracujeme v OPEN SPACE. Vím, že to není pro každého, proto na to upozorňuji.
A teď něco málo o pracovní pozici.
Budeš nakupovat materiál od již zasmluvněných dodavatelů.
Budeš neustále sledovat zásoby a tok materiálu, za který budeš zodpovědný.
Budeš vystaven řešení problémů, kdy podle SAPu materiál mít můžeme, ale fyzicky není. Určitě se také setkáš s případy, kdy víš, že daného materiálu je málo a získat ho od dodavatele bude jen na tobě…
Pozici umíme ušít jak zkušenému tak měně zkušenému uchazeči/uchazečce.
Zbytek už si můžeme říci na osobní schůzce. Tak co necháš se pozvat na pohovor?
POŽADAVKY
Nástup ideálně co nejdříve. Ale klidně na tebe počkáme.
Aj/Nj na komunikativní úrovni.
Pracujeme v SAPu, ale znalost je jen výhodou.
MS Excel – hodně využíváme.
NABÍZÍME
Mzdu od 30.000 Kč – zde záleží na tvých zkušenostech.
Home office.
Cafeterie 5.000 Kč.
Roční bonusy.
Prémie za každý rok ve firmě.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?