Operativní nákupčí – po zaučení až 47 000,-Kč

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Jobs Contact Personal, s.r.o.

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.

O nás

Společnost Sanborn s.r.o.

Máte smysl pro pořádek, rádi vyjednáváte a hledáte práci, kde bude vaše úsilí opravdu vidět? Staňte se součástí naší stabilní české společnosti a pomozte nám zajistit, že vše, co potřebujeme, dorazí včas a za nejlepší cenu.

Náplň práce:

Jako Nákupčí budete zodpovědní za:

  • poptávková řízení: Budete detailně porovnávat nabídky a hledat tu nejlepší,
  • komunikace s dodavateli: Vyjednáte nejvýhodnější podmínky a ceny,
  • řízení zásob u přidělených jakostí,
  • objednávky: Zpracujete je na základě požadavků od kolegů z technického úseku v našem systému,
  • podpora výroby: Skrz uvolňování výrobních postupů do výroby zajistíte hladký průběh výrobních postupů.

Co od Vás očekáváme:

  • minimálně SŠ vzdělání, ideálně technického směru,
  • praxi ve výrobní firmě - je však výhodou, ale ne podmínkou.
  • znalost MS Office,
  • angličtinu na úrovni B1,
  • výborné komunikační schopnosti a cit pro načasování,
  • odpovědnost: Vaše práce bude klíčová pro chod celé firmy.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • 20 000 Kč náborový příspěvek po zapracování
  • 5 týdnů dovolené na odpočinek, + 3 dny family friendly,
  • 15.000 Kč ročně na dovolenou, sport nebo kulturu podle vašeho výběru v rámci programu cafeterie,
  • vánoční odměna 10.000 Kč, pokud se firmě bude dařit,
  • zázemí stabilní strojírenské společnosti s férovým přístupem a přátelskou atmosférou,
  • práci se zakázkami od špičkových světových firem,
  • 1.200 Kč stravenkový paušál (60Kč/den)
  • firemní akce, 
  • dostupné parkování před budovou,
  • lokalita: Brno (CTP Černovické terasy)

Budete součástí týmu, který si váží kvalitní práce a lidí. Férové jednání a jistota u nás nejsou prázdné pojmy – přesvědčte se sami!

 

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. nákupčí, nákup, operativní nákupčí, strategický nákup, práce na nákupním oddělení, plánování nákupu, práce Brno, nákupčí Brno…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Sídlo firmy

Jobs Contact Personal, s.r.o.
Křenová 531/69a
602 00 Brno

IČO: 17181879
Datová schránka: hkna55h
Další informace:
GPS: 49.191548285277,16.621667943156,
S-JTSK: -596991.32 -1161246.40, RUIAN: 78790344

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.