- 35 500 Kč
- Plný úvazek
Baví vás komunikace a administrativa? Umíte dotahovat věci do konce a máte smysl pro detail? Chcete pracovat v mladém a dynamickém týmu? Tak hledáme právě vás!
Úspěšná česká společnost Schulte TZB, s.r.o., která působí na českém trhu od roku 1998 v oboru projekce, dodávky a servis technického zařízení budov, hledá do svého týmu nového kolegu.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/ kolegyni pro komplexní podporu nákupního oddělení. Na této pozici budete zpracovávat příjem a výdej zboží v ekonomickém systému, kompletní zpracování administrativy oddělení, srovnávání cen a evidence objednávek.
Nemáte ještě s touto oblastí dostatek zkušeností? Nevadí, rádi vás naučíme, co budete potřebovat vědět!
- minimální vzdělání: středoškolské
- praxi v oblasti nákupu výhodou, vhodné i pro absolventy
- praktickou znalost MS Office
- schopnost týmové práce
- smysl pro detail a pořádek
- aktivní zapojení a ochotu vzdělávat se
- zajímavou a odpovědnou práci v přátelském, mladém a dynamickém kolektivu - nadprůměrné mzdové podmínky – plat až 35 000, 13 a 14. plat
- zázemí prosperující společnosti
- flexibilní pracovní dobu a část také z domova
- zaměstnanecké výhody (příspěvek na stravování, Multisport karta, možnost dalšího vzdělávání)
- možnost získání spousty zkušeností
- smlouvu na dobu neurčitou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.