- 60 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek

Košík.cz je český internetový supermarket, který umožňuje zákazníkům pohodlně nakupovat potraviny a další spotřební zboží online. Nabízíme široký sortiment produktů, včetně čerstvých potravin, drogerie, nealkoholických nápojů a dalších spotřebních zboží.
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a právě expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin.
Jedním z důvodů, proč se nám tak daří je skvělá práce našich kolegů z Product &Technology, do kterého hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Software Development Team Lead. Pokud máš zkušenosti s vedením týmu, softwarovým vývojem a chceš se neustále rozvíjet, tak hledáme právě tebe!
Co u nás najdeš?
Engineering Manager se o svůj tým stará v těchto oblastech:
Jak naše týmy (vertikály) vypadají?
Každou vertikálu si můžeš představit jako end-to-end tým o 8-15 lidech, který má FE Developery, BE Developery, QA Testery a tebe, svého Software Development Team Lead. Zkrátka každého, kdo je potřeba pro kompletní dodávku produktu od nápadu až do produkce. Budeš mít tedy možnost ovlivnit celý proces vývoje od začátku až do konce.
Co všechno bude také náplní tvé práce?
Co u tebe hledáme?
Ownership – je základ kultury v Košíku. Hledáme u tebe autentickou odpovědnost za výsledky a svěřený úsek, výstupy tvé práce a jejich reálnou aplikaci. Jsi zároveň pečlivý, svědomitý a každý úkol děláš na maximum.
Schopnost prioritizovat – umět rozlišit, co je důležité a co ne. Říct, co se nebude dělat je stejně tak důležité, jako říct co dělat.
Orientace na výsledek – musíš se umět soustředit na měřitelné výsledky. Výsledek je důležitý, výstup je jen prostředek, jak výsledku dosáhnout.
Práce s čísly – rád pronikáš do podstaty věcí, umíš hledat souvislosti a správně měřit a vyhodnocovat.
Umět si poradit – umění v týmu samostatně řešit složité problémy, nezaleknout se a přicházet s chytrými řešeními, mít odvahu dělat věci jinak, nespoléhat, že problém někdo vyřeší za tebe.
Ambici růstu – chceš se dále rozvíjet, stát se špičkou ve svém oboru, růst společně s firmou, ať už kariérně či osobnostně.
Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.