- Plný úvazek
O nás
Daramis je česká developerská společnost působící úspěšně na trhu již přes 20 let. Naše pole působnosti zahrnuje širokou škálu aktivit v oblasti realit, s hlavním zaměřením na výstavbu nových rezidenčních projektů.
Náplň práce:
- zajištění hladkého chodu recepce (telefony, pošta, udržování pořádku)
- asistence managementu společnosti (zařizování služebních cest, plánování schůzek)
- práce s dokumenty – zajištění podpisů, zakládání, archivace
- zpracování příchozí a odchozí pošty vč. evidence, správa datových schránek
- evidence faktur, komunikace s účetním oddělením
- objednávky kancelářských potřeb a občerstvení
- uvádění a obsluha návštěv
- občasné pochůzky (pošta, notář, úřady)
- organizace a příprava jednacích místností
Co od Vás očekáváme:
- organizační schopnosti, schopnost rozeznat priority
- samostatnost, pořádkumilovnost
- uživatelská znalost MS Office
- vynikající znalost češtiny podmínkou (na úrovni rodilého mluvčího)
- uživatelská znalost angličtiny pro komunikaci s managementem a návštěvami
- příjemné vystupování a přátelský přístup
- zkušenosti na obdobné pozici min. 1 rok
Co Vám můžeme nabídnout:
- stabilní firemní zázemí a přátelské prostředí
- firemní telefonní paušál
- 5 týdnů dovolené + 3 sickdays, příspěvek na stravování (stravenkový paušál)
- firemní akce a teambuldingy několikrát ročně
- možnost vzdělávání (angličtina, školení) a pracovního postupu
- lekce jógy plně hrazeny zaměstnavatelem, Multisport karta
nástup co nejdříve
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti