- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Rozhoduje o:
- vhodných opatřeních při neočekávaných výpadcích výroby a prostojích
- způsobu provádění ještě nezaběhlých zakázek
- stanovení a změnách časových norem výroby
- využití nových výrobních technologií a zkušeností
- vhodných opatřeních k zamezení problémů s dodacími termíny – plánování využití kapacity výroby
- plánování a koordinace zdrojů pracovní síly
Kontroluje:
- řádné vyřízení zakázek
- dodržování dohodnutých termínů
- kvalitu výrobků s ohledem na ISO 9001:2000
- dodržování BOZP
Provádí:
- plánování výroby (dodací termíny, kapacita výroby, technická proveditelnost atd.) Každodenní účast na koordinačních telekonferencích (v německém jazyce)
- v případě potřeby předkládá svým nadřízeným návrhy na změnu konstrukčních plánů výrobků a výrobních prostředků
- analýzy reklamací, zjišťuje příčiny a provádí opatření pro odstranění reklamací
Projednává a radí vedení společnosti a svým přímým nadřízeným při:
- řešení personálních otázek
- vývoji výrobků a výrobních zařízení
- plánování investic v technické oblasti
Informuje vedení společnosti a své přímé nadřízené o:
- současném stavu výroby
- vzniklých obtížích a problémech s návrhy na řešení
- zmetkovitosti výroby
- jemu známém přetížení výroby
Vzdělání ÚSO elektrotechnického směru
Vhodná praxe z elektrotechnické výroby, případně s vedením týmu vítaná ( vhodné i pro absolventa )
Dobrá znalost NJ (případně AJ s ochotou studia NJ)
Stravenkový paušál 107,- Kč denně
Vánoční odměny
25 dní ŘD
Příspěvek na penzijní spoření
Zdarma služby relax studia Nefertari
Prémie za kvalitu
Firemní společenské akce.
Přívětivé pracovní klima ve středně velké firmě.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.