- 33 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Brno centrum
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Finanční ohodnocení: dle Vašich zkušeností
Organizace poskytující služby rané péče o děti s autismem a terénní sociální rehabilitace pro osoby s duševním onemocněním je jedinečná v typu poskytovaných služeb a současně je průkopníkem mnoha nových metod a přístupů k péči o potřebné. Jejím cílem je užitečnost, propojení lékařské a terapeutické oblasti péče a návrat lidem do života. Právě proto, aby mohla tyto cíle plnit, hledá vhodného uchazeče na pozici ŘEDITEL/KA NEZISKOVÉ ORGANIZACE V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH.
JAKÉ AKTIVITY BUDE ŘEDITEL/KA VYKONÁVAT?
systematicky vést a realizovat aktivity organizace v oblastech – práce s rodinami nemocných, sociální rehabilitace, terénní práce, speciální pedagogiky a sociálních rehabilitací
pro-aktivně vést (nikoliv direktivně řídit) tým 10 pracovníků – sociální pracovníci, speciální pedagogové a terapeuti
vyhledávat dotační možnosti a tvořit projektové záměry, podávat žádosti, realizovat projekty a vyhodnocovat je
realizovat a respektovat zavedené metodiky práce a současně rozšiřovat služby a možnosti působnosti organizace, jednoduše – přinášet nové ideje
mít zodpovědnost za správu financí organizace
CO OČEKÁVÁME OD VHODNÉHO UCHAZEČE O TUTO PRÁCI?
VŠ vzdělání v oblasti – speciální pedagogiky, sociální pedagogiky, učitelství, psychologie nebo podobné, terapeutická činnost
směrodatná pro nás je zkušenost v oblasti péče např. o autistické děti, psychicky nemocné nebo podobná oblast. Pokud se bude jednat o zkušenost s terénní péčí, je to velká výhoda
zkušenost na vedoucí pozici a předpoklady vedení týmu, strategického vedení organizace
nadhled, systematičnost a pracovitost
zkušenost s dotačními projekty – vyhledávání možností, žádosti, realizace a zpětné vyhodnocení
aktivní ŘP sk. B a ochotu cestovat, protože se jedná o poskytování terénních služeb v rámci Jihomoravského kraje
trestní bezúhonnost
znalost MS Office – Excel na běžné uživatelské úrovni pro tvorbu tabulek, grafů a statistik
orientaci v pracovně-právní problematice a legislativě, stejně tak znalost zákona o sociálních službách
také prezentační dovednosti pro účely prezentací organizace, záměrů a projektů, schopnost komunikace s úřady různého charakteru
CO MŮŽETE VY OČEKÁVAT OD ZAMĚSTNAVATELE ZA DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI?
práci ve fungující jedinečné organizaci, která má v oblasti sociálních služeb své právoplatné místo
spolupráci s profesionály ve svém oboru a současně fajn a nadšeným týmem kolegů
smysluplná a pomáhající práce
25 dní dovolené
zajímavé finanční ohodnocení
možnost dalšího profesního vzdělávání a růstu
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Lucie Sedláčková – HR konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky zobrazit tel. číslo nebo emailem e-mail přes pro bližší nezávazné informace.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?