Volné místo ve firmě Comac jobs s.r.o.

Jazykově vybavení kandidáti s AJ, FJ, NJ, HJ

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Plzeň
Firma Comac jobs s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru na dobu neurčitou

O nás

Comac jobs s.r.o.

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Comac jobs s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Pro významnou mezinárodní společnost hledáme jazykově vybavené kandidáty na různé pozice do krásné a přátelské kanceláře přímo v centru Plzně.

Jsi absolvent a ovládáš jazyky? Chceš pracovat v kolektivu, kde je neustále veselo a dobrá nálada? Kde si nehrajeme na korporát, ale dbáme na úctu k zaměstnancům? Kde využiješ každý den jazyky a ještě získáš jazykové kurzy na zdokonalení zdarma? Chceš dovolenou navíc, placená školení a volné lístky do kina nebo na sportovní utkání? Pokud ano, zašli nám svůj životopis.

Nyní hledáme kandidáty s výrobnou němčino do finančního oddělení a do oddělení služeb klientům, pro administrativní pozice poté hledáme kandidáty s výrobnou francouzštinou a angličtina je základ alespoň na úrovni B1 pro všechny pozice.

Náplní práce bude:

Administrativa:

Zpracování administrativních/ transakčních úkolů v oblasti zadávání objednávek
Zadání všech příchozích prodejních zakázek do Společného distribučního systému
Sledování prodejních objednávek
Zajištění zpracování prodejních zakázek v časových limitech stanovených přímým nadřízeným/ dohodnutými ujednáními
Udržování efektivní komunikace v cizím jazyce s relevantními osobami v rámci evropských distribučních center, s klienty a jejich zákazníky
Správu složek a dat souvisejících s výkonem pozice
Okamžité řešení problémů /požadavků zákazníka

Finanční oddělení:

Veškeré aktivity v oblasti správy a administrace pohledávek, zejména:
Komunikace se zákazníky za účelem zajištění včasnosti a úplnosti plateb
Včasná alokace příchozích plateb v podnikovém informačním systému
Udržování zákaznických účtů v aktuálním stavu, párování kreditních a debetních položek.
Eskalace pozdních plateb a zákazníků s problémovým cash-flow, proaktivní identifikace možných překážek pro včasnou platbu, spolupráce se zákazníkem na hledání řešení
Zajištění přiměřených kreditních podmínek pro zákazníky v souladu s politikou skupiny v oblasti Credit-Managementu
Uvolňování pozastavených objednávek zákazníků v souladu s nastavenými pravidly a aktuální kreditní situací daných zákazníků
Řešení zákaznických reklamací
Budování vztahu se zákazníky a dalšími interními/ externími partnery v oblasti financí, účetnictví, nákup, logistiky atd.
Poskytování detailních analýz v oblasti problémů na straně zákazníka – množství, příčina, návrh nápravných opatření
Příprava reportů pro management/ klienta dle zadaných požadavků, koordinace zpětné vazby/ vykazování KPI dle požadavků smluvených s klientem, podpora při měsíčních uzávěrkách

Požadujeme:

  • Administrativa:

Německý jazyk na úrovni C1, k tomu angličtinu minimálně na úrovni A2
Počítačovou gramotnost s prokázanými administrativními schopnostmi (základní znalost Excelu)
Zájem o práci s údaji a opakujícími se úkoly
Schopnost práce pod stresem směřované k daným lhůtám
Základní znalost zákaznických servisních procesů (výhodou)
Zájem o maloobchod s médii a obchod s půjčovnami médií (výhodou)

Finanční oddělení:

Němčinu na úrovni C1, angličtinu minimálně na úrovni B1
Vynikající komunikační schopnosti (písemné i ústní) v cizím jazyce, ochotu intenzivně komunikovat se zákazníky
Analytické schopnosti – schopnost zpracovat a porozumět větším objemům dat z interních i zákaznických systémů v různých formátech
Proaktivitu, asertivitu, flexibilitu, samostatnost, orientaci na proces a nastavené cíle
Dobrou znalost práce s MS Excel (výhodou)
Vzdělání nebo praxi v oblasti financí (výhodou)

Nabízíme:

  • Pěkné finanční ohodnocení

Práci v centru Plzně

Zázemí velké mezinárodní společnosti
Přátelský kolektiv
Pozitivní firemní kulturu založenou na vzájemném respektu
Pět týdnů dovolené
Placené přesčasy
Jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem
Možnost dalšího vzdělávání
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300 Kč/ měsíc
Občerstvení na pracovišti
Dotovavé stravenky
Roční bonus v případě dobrých finančních výsledků společnosti
Firemní akce (Vánoční večírek, Rodinný den, sportovní firemní akce)
Zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky a přátele
Zvýhodněný nákup firemních produktů
Volné vstupenky do divadel/ na fotbal

Pokud chcete využít své jazykové schopnosti, ale cítíte se kvalifikovanější, než jsou zde uvedeny požadavky, neváhejte a ukažte se nám.

Samozřejmě máme otevřené vedoucí pozice, které Vám rádi představíme.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Plzeň
  • Triangle Recruitment CZ s.r.o.
  • 25 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Children-friendly office
  • ...
včerejší
  • Plzeň
  • Triangle Recruitment CZ s.r.o.
  • 60 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Firemní školka
  • ...
Zveřejněno: 24. dubna
  • Plzeň
  • Triangle Recruitment CZ s.r.o.
  • 40 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 24. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Plzeň
  • Gemtek.CZ, s.r.o.
  • 24 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. dubna
  • Plzeň
  • Poleshchuk & Synové a.s.
  • od 18 900 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 9. dubna
  • Plzeň
  • Krajské státní zastupitelství v Plzni
  • 21 800 – 27 260 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. března
  • Německo
  • Strandhill Company, s.r.o.
  • 45 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Služební auto
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Zálohy ze mzdy
Zveřejněno: 14. prosince
  • Klatovy
  • Zwiefelhofer Miloslav, JUDr. - soudní…
  • od 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. července
  • Benešov
  • Managehotels s.r.o.
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
  • Kutná Hora
  • U N I K O M, a.s.
  • 23 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
  • Náměšť nad Oslavou
  • 3 P, spol. s r.o.
  • 16 000 – 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
  • Liberec
  • MOCCA, spol. s r.o.
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
  • Česká Třebová
  • pewag s.r.o.
  • 17 500 – 21 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
  • Mělník
  • MEFRIT, spol. s r.o.
  • 11 000 – 13 200 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Partners Financial Services, a.s., HŠBETON s.r.o., Engel & Völkers, ProfesKontakt, s.r.o., SECURITAS ČR s.r.o., Stäger Inovac Packaging s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Česká spořitelna, a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, VSP Auto, s.r.o., Bc. Martina Lukášová, MBA, Grafton Recruitment s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., STOCK Plzeň-Božkov s.r.o., Rock Point a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Integrated Micro-Electronics Czech Republic s.r.o., AMES s.r.o., ATMOS Chrást s. r. o., Asper Ut s.r.o., Gemtek.CZ, s.r.o., Wolfová Jitka, JUDr. - soudní exekutorka, GENERAL COMPANY MANAGEMENT s.r.o., IMAKS CZ Company s.r.o., PRO100LES s.r.o., Poleshchuk & Synové a.s., our agency s.r.o., APOS - daně s.r.o., Statutární město Plzeň, ATLANTA WORLD Group s.r.o., HUTNÍ Plzeň s.r.o., Axes Computers s.r.o., Pavel Munduch, EURODONE s.r.o., JOCHSTAV s.r.o., Safe point s.r.o., PARTNERS WORK družstvo, Krajské státní zastupitelství v Plzni, Město Nýřany, K. W. N. WEST, s.r.o., Město Starý Plzenec

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice letového provozu, Specialista / specialistka logistiky, Speditér / Speditérka, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Odhadce / Odhadkyně, Realitní makléř / makléřka, Sociální pracovník / pracovnice, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Vrátný / Vrátná, Kontrolor / Kontrolorka, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Přijímací technik / technička, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Plzeň, Celá ČR, Třemošná, Dýšina, Chrást, okres Plzeň-město, Ejpovice, Starý Plzenec

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.

Vše, co potřebujete znát o práci v noci

Vše, co potřebujete znát o práci v noci

Práce v noci je specificky upravena v zákoníku práce a ukládá vašemu zaměstnavateli řadu povinností. Právnickou řeč jsme pro vás zlidštili a zjistíte, co to je práce v noci, jaká je minimální výše příplatku za práci v noci, jak musí váš zaměstnavatel upravit pracoviště a kdo nesmí práci v noci vykonávat.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.

absolvent administrativa administrativní AJ akce aktuální angličtina bonus cíle den EU hledám hodnocení HR interní IT kancelář kandidát komunikace krásné kurz kurzy Luže management měsíc mezinárodní Most možnost nadřízený náplň práce občerstvení ohodnocení partner penzijní připojištění plat podnik podpora pojištění pozice požadavky práce pro rodinné příslušníky přesčas přesčasy připojištění příspěvek reklama samostatnost sledování SOU společnost společnosti spolupráce sport STK stravenky stres školení tarif tarify telefon vedoucí výkon vzdělání vzdělávání zaměstnanců zaměstnavatel zdarma znalost životopis administrativní pozice cíl daný dar dobro dovolené externí finanční firemní informační jazyk jednání kolektiv komunikační koordinace korporát kov limit logistik lokace měsíční na pracovišti náplň národní navíc německý německý jazyk obchod oblast oblasti oddělení penzijní placená placené počítač PR problém proces procesů prodej prodejní přátelské přátelský případ příprava příslušník report roční rok řešení řešení problémů servis schopnost schopnosti správy stav systém tým účetnictví údaj úkol úkoly večírek vedoucí pozice vybavení vztah zájem zákazník

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena