- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Náš klient nabízí pracovní příležitosti a jedinečné ocenění pro zkušené a talentované uchazeče na pozici:
INŽENÝR KVALITY
Náplň práce:
komunikace se zákazníkem a řešení problémů s kvalitou
tvorba, revidování a udržování dokumentace kvality
vedení procesů reklamací (8D)
validace nových procesů a produktů (PPAP)
nakládání s neshodnými produkty/materiálem
spolupráce na úkolech APQP pro nové projekty řízené projektovým managementem
podpora a organizace práce pro techniky kvality
podpora přiřazeného oddělení (úkoly spojené se systémem kvality a kvalitou produktu a procesu)
tvorba reportů ukazatelů kvality pro interní a externí účely
provádění interních auditů (systémové, procesní, víceúrovňové) a organizace externích auditů
správa dat kvality PPM, 8D, PPAP, SPC, MSA, RCA a další dle potřeby
informování vedení o nedodržování stanovených pravidel
uplatňování normy ISO 9001 a IATF 16949 a specifické požadavky zákazníka
provádění školení na téma kvality pro interní zaměstnance interních auditů
POŽADAVKY:SŠ/VŠ technického zaměření
velmi dobrá orientace v technické dokumentaci
pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem
MS Office
Minitab – výhodou
Power platform (Power BI, Power Automate, Power Apps) – výhodou
základní znalost ISO 9001 a IATF 16949, FMEA
znalost PPAP, MSA, SPC, APQP, 8D report, VDA 6.3
řidičský průkaz skupiny B
Týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů)
3 dny „Sick day“
Životní a úrazové pojištění hrazené zaměstnavatelem
Pružná pracovní doba, Home Office
Příspěvek na penzijní spoření (2 % nebo 3% z hrubé mzdy)
Dotované závodní stravování (výběr ze 7 obědů, max. cena 55 Kč)
Možnost založení MultiSport karty (volnočasová karta na vstupy do fitness center a dalších sportovních míst za 500 Kč měsíčně)
Zaručený příjem v případě pracovní neschopnosti (70% obvyklé mzdy až po dobu 30 dnů za rok)
Osobní rozvoj a možnost dalšího vzdělávání
Asistenční program pro zaměstnance (ComPsych GuidanceResources)
Parkování v areálu firmy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?