- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Právě teď je nás málo a potřebujeme na pomoc někoho, kdo k nám zapadne.
Chcete pracovat ve střední rodinné firmě, kde se s majiteli potkáváte denně, problémy řešíte obratem za pochodu a nikdo se neschovává za kopami papírů a zbytečných procesů?
Potom jsme to právě my, u nás se Vám bude líbit. Pošlete nám životopis.
* vedení personální administrativy,
* reporting docházky a dovolených,
* komunikace s externími zpracovateli mezd,
* zajištění náboru a onboardingu nových zaměstnanců,
* organizace školení,
* zpracování pracovních úrazů, objednávání pracovních oděvů atd.
* SŠ/VŠ vzdělání,
* předchozí praxi v oboru personalistiky,
* základní přehled v oboru personalistiky a HR,
* znalost MS Office (Excel, Word, …),
* dobré komunikační schopnosti,
* samostatnost, ale i schopnost práce v týmu.
* částečný úvazek podle dohody, po roce možnost zvýšení na plný,
* nástupní mzda je jen začátek, po zapracování pro vás navrhneme individuální plán
* odměňování na 2 roky dopředu,
* stravenkový paušál,
* přátelský kolektiv – kolegové u nás pracují v průměru 5 let a déle,
* pracujeme Po-Pá od 7:00 do 15:30,
* zaškolení a profesní rozvoj,
* nákup nábytku se slevou,
* firemní akce – vánoční večírek, letní grilování atp.
* termín nástupu: dle dohody, možný ihned.
* místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice.
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?