- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Právě teď je nás málo a potřebujeme na pomoc někoho, kdo k nám zapadne.
Chcete pracovat ve střední rodinné firmě, kde se s majiteli potkáváte denně, problémy řešíte obratem za pochodu a nikdo se neschovává za kopami papírů a zbytečných procesů?
Potom jsme to právě my, u nás se Vám bude líbit. Pošlete nám životopis.
* vedení personální administrativy,
* reporting docházky a dovolených,
* komunikace s externími zpracovateli mezd,
* zajištění náboru a onboardingu nových zaměstnanců,
* organizace školení,
* zpracování pracovních úrazů, objednávání pracovních oděvů atd.
* SŠ/VŠ vzdělání,
* předchozí praxi v oboru personalistiky,
* základní přehled v oboru personalistiky a HR,
* znalost MS Office (Excel, Word, …),
* dobré komunikační schopnosti,
* samostatnost, ale i schopnost práce v týmu.
* částečný úvazek podle dohody, po roce možnost zvýšení na plný,
* nástupní mzda je jen začátek, po zapracování pro vás navrhneme individuální plán
* odměňování na 2 roky dopředu,
* stravenkový paušál,
* přátelský kolektiv – kolegové u nás pracují v průměru 5 let a déle,
* pracujeme Po-Pá od 7:00 do 15:30,
* zaškolení a profesní rozvoj,
* nákup nábytku se slevou,
* firemní akce – vánoční večírek, letní grilování atp.
* termín nástupu: dle dohody, možný ihned.
* místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice.
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.