- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

V současné době hledáme do našeho týmu logistiky akčního a pracovitého kolegu či kolegyni na zavedenou pozici REFERENT/KA LOGISTIKY.
Máš rád/a akční práci?
Komunikace v němčině a angličtině ti nedělá problém?
Rád/a organizuješ a hledáš řešení nenadálých situací?
Pokud je tvoje odpověď 3x ANO, hledáme právě tebe!
· ukončené středoškolské vzdělání, obor logistika / doprava je výhodou
· němčinu a angličtinu - komunikace se zahraničními zákazníky na denní bázi
· znalost MS Office
· znalost IS Helios výhodou
· logické myšlení a zdravý selský rozum
· velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
· svědomitost a chuť na sobě pracovat
· aktivní komunikace se zákazníkem - přijímání objednávek od zákazníků a jejich interní zpracování
· tvorba výrobních příkazů
· příprava dokumentů pro expedici
· poptávání a zajišťování přepravy
· spolupráce a komunikace s dalšími odděleními firmy
· kompletní zaškolení od kolegů, poskytneme ti veškeré podrobné návody a manuály
· stabilní a přátelské pracovní prostředí české rodinné společnosti
· žádná nuda, každý den nová výzva
· pružná pracovní doba
· další odborné vzdělávání a možnost profesního růstu
· dotovanou stravu
· firemní jazykové kurzy
· vitamínové dny
· firemní akce
· odměna za doporučení kolegy/ně
· odměna za pracovní výročí, životní jubilea
· možnost podílet se na rozvoji a chodu firmy
Máš zkušenost s logistikou nebo bys v tomto oboru chtěl/a začít? Tak nám pošli svůj životopis!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?