- Plný úvazek

21 Consult Group s.r.o.
Regionální manažer moderních školních bister - až 41 000 Kč!
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost 21 Consult Group s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
O nás
Dbáte na zajištění špičkového provozu a kvalitních služeb? Daří se Vám v dynamickém prostředí, kde každý den přináší nové výzvy a příležitosti? Pokud ano, máme pro Vás zajímavou příležitost!
Aktuálně hledáme Regionálního manažera moderních školních bister, který bude mít na starost zajistit hladký chod sítě poboček. Budete komunikovat s centrálou, dodavateli, franšízanty a bistra pravidelně navštěvovat, abyste viděli, jak to v provozu reálně vypadá. Proto hledáme někoho flexibilního, kdo bude s radostí objíždět pobočky situované na různých místech v Čechách. Mimo jiné budete pomáhat rozšiřovat síť a otevírat a zavádět nové pobočky!
Nabízíme Vám příjemné zázemí a plno fajn kolegů, služební iPhone a MacBook nebo auto i k osobním účelům. Při spolupráci na IČO si budete moct vydělat až 41 000 Kč fixně za měsíc a k tomu získat i atraktivní bonusy dle Vaší šikovnosti.
Pokud jste připraveni převzít náročnou, ale obohacující roli regionálního manažera a pozitivně ovlivnit naši rostoucí síť, tak se budeme těšit na Vaše CV!
Co Vám můžeme nabídnout?
- Fixní finanční odměna 37 až 41 000 Kč za měsíc
- Bonusy na základě šikovnosti
- Automobil i k osobním účelům
- Služební iPhone a MacBook
- 5 týdnů placeného volna
- Práce primárně v terénu na pobočkách
- Možnost částečné práce z domova
- Fajn kolegové
- Spolupráce na IČO
- Nástup ihned nebo dohodou
Co budete mít na starost?
- Objíždění poboček a kontrola kvality provozu i zaměstnanců
- Předávání zpětné vazby a školení zaměstnanců
- Řešení provozních nedostatků
- Komunikace s centrálou, dodavateli a franšízanty
- Příprava na otevření a zavádění nových poboček
- Poskytování podpory franšízantům (telefonicky, emailem i osobně)
- Práce s interními IT systémy (vzdálená správa pokladního systému, apod.)
- Reportování výsledků kontrol a dalších činností
- Proaktivní zapojení do rozvoje sítě bister
A co od Vás požadujeme?
- Skvělé komunikační schopnosti (komunikace se školami, zaměstnanci a franšízanty)
- Zkušenost s vedením lidí výhodou
- Dobrý písemný projev i slovní projev
- Samostatnost, organizovanost a spolehlivost
- Aktivní řidič
- Aktivní znalost práce na PC
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy a prémie
- Možnost kariérního růstu
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti



