- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

V makro nás spojuje láska k jídlu, gastronomii a všemu co s ní souvisí. Jsme VELKOOBCHOD. Naši zákazníci jsou podnikatelé – péči a servis umíme zajistit jak malému bistru, tak i michelinské restauraci. Společně každý den pracujeme na tom, aby ve svém oboru uspěli. V makro je nás 3 500 a společně se staráme o téměř milion zákazníků. A pořád rosteme dál. Víme, že základem našeho úspěchu jsou naši lidé.
● koordinovat práci zaměstnanců na odděleních prodejní plochy a distribuce
● zajišťovat doplnění zboží
● kontrolovat stav zásob a záruční lhůty
● motivovat zaměstnance, zodpovídat za adaptaci nováčků
● pomáhat s realizací inventur
● spolupracovat s vedoucími oddělení a manažerem distribuce
● zodpovídat za dodržování pravidel kvality zboží (FIFO, HACCP, expirace, ...) a BOZP
● zodpovídat za dostupnost zboží v regálech a skladových prostorách dle interních pravidel
Jedná se o práci ve STÁLÉM NOČNÍM PROVOZU
● předchozí zkušenost na vedoucí pozici v obchodním řetězci NUTNÁ
● ukončené středoškolské vzdělání - maturita
● schopnost řídit a motivovat tým přirozenou autoritou
● adaptabilita na dynamické a rychle se měnící prostředí
● zodpovědnost, důslednost
● uživatelská znalost práce na PC
● schopnost osvojit si rychle interní procedury
● znalost předpisů BOZP a PO
● pracovní smlouva na dobu neurčitou
● peníze každý měsíc už do 7. pracovního dne na účtu
● po zkušební době 800 Kč na měsíčně na sport, kulturu a relaxaci
● všichni máme 5 týdnů dovolené
● dostanete až 5 nákupních Makro karet pro vás i vaše blízké
● sleva na nákupy v MAKRO 10 %
● sleva na pohonné hmoty
● stravenkový paušál
● zvýhodněné tarify u mobilního operátora
Stačí pouze odpovědět na tento inzerát a my se vám co nejdříve ozveme.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.