Program Professional with English

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Do you have experience in a business-orientated environment (preferably HR) and are you interested in a role in which you coordinate the hiring process of external talent for large corporate client?

Popis pozice:

Operational duties

  • take active part and support knowledge sharing culture within the organization
  • providing a business support to clients when it comes to clarification on VMS system
  • supporting employees by consultative approach and sharing best practice
  • supporting the Hiring Manager community with the end-to-end hiring process for external talent
  • Implementing and managing the requisition/submittal process and overseeing job placement
  • liaising with program suppliers and its candidates/workers
  • trouble shooting and problem resolution
  • managing the on-going relationships and communication
  • act as buddy for new joiners
  • client Relations and Operational delivery
  • acts as a SME for PA team in terms of challenges in MSP stakeholder management peer relationship
  • supporting your team ensuring on following the Service Portfolio when delivering MSP service and the standard KPI/SLA set in place.
  • train team members on how to use the Service Portfolio and handle new client requests
  • support in the process of a change requests
  • in the governance, act as the next level up from the PA advising the Clients on Strategic topics and acting as the point of escalation

People Engagement

  • join the daily catch-up calls with your team
  • welcome new team members, explain the on-boarding process and actively take part in the training
  • participate in weekly one-on-one with your team leader
  • participate in quarterly career conversations with your team leader: to track your progress on annual goals a objectives and discussing longer term career planning
  • stakeholder Management and ‘Sales’
  • showcase the ROC as the Central Center of Excellence for MSP Services towards our internal organization, build trust with the countries to enable centralization of services

Profil kandidáta:

  • 1-4 years of experience in a service orientated business environment, preferably MSP, HR, Talent Acquisition, Recruitment, account management
  • bachelor’s degree in business or related field or relevant business experience
  • good understanding of complex business processes
  • ability to deal with various internal and external stakeholders 
  • excellent organizational, planning and time management skills
  • strong communication skills in English language, other European language e.g. German French, Italian, Dutch is a plus
  • good knowledge of Microsoft Office products including Word, Excel and PowerPoint
  • knowledge of Vendor Management Systems (VMS Systems) such as SAP Fieldglass, Beeline, IQN etc. will be an advantage
  • flexibility and ability to work in a fast paced, dynamic and busy environment
  • the ability to manage a demanding workload, able to priorities and push back where necessary
  • a true 'Team Player' happy to help others

Nabízíme:

  • career opportunity at the leading global recruitment organization
  • possibility to grow your career towards a position as Team Lead or Manager
  • flexible working hours
  • possibility to work remotely
  • multisport card
  • trainings and workshops
  • great team with fantastic atmosphere and members which are always happy to support and help
  • a much more

Benefity

  • Pružná pracovní doba

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 9. října
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
CAPTUS s.r.o. | CAPTUS s.r.o. | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
JISTU recruitment s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Bageterie Boulevard, STEELEMET, s.r.o., Talentinno s.r.o., JOBSTART s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., CLEANCAT s.r.o., HVLD Management s.r.o., RoDom Bohemia s.r.o., Projectman.cz, s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., CentralWork s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dělník / Dělnice, Obsluha strojů, Finanční manažer / manažerka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Překladatel / Překladatelka, Manažer / manažerka kvality, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Operátor / operátorka výroby, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Shift leader / Vedoucí směny, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vinohrady, Praha, Hloubětín, Praha, Strašnice, Praha, Staré Město, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Bohnice, Praha, Smíchov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT