- Plný úvazek
O nás
Vydavatelství INPG, s.r.o. hledá asistentku na částečný úvazek. Nástup možný ihned. Práce na 5 hodin denně.
Náplň práce:
- administrativní činnost (pošta, cestovní příkazy, IT požadavky, vyúčtování)
- zpracovávání faktur v programu Fakturoid/Pohoda, příprava podkladů pro účetní oddělení,
- provádění inventur, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
- zápisy z porad, formální úprava dokumentů, tvorba prezentací, správa příslušných databází
- vkládání článků na webový portál
- vyhledávání fotografií ve fotobance
- vedení skladové evidence
- organizování schůzek a správa kalendáře majitele
- osobní účast na jednáních, zápisy z jednání
- Příprava a spolupráce na interních či klientských akcích
Co od Vás očekáváme:
- velmi dobrou znalost MS Word, PowerPoint a Excel (denní využití)
- perfektní znalost českého jazyka slovem i písmem
- reprezentativní vystupování
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost
- znalost účetního programu Fakturoid/Pohoda (případně zaučíme)
- ŘP skupiny B/aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
- spolupráci na HP, DPP, zkrácený úvazek na 25 hodin týdně (Po-Pá dopoledne).
- možnost karierního růstu a osobního rozvoje



