Specialista administrativní podpory

Na odboru finančním generálního ředitelství hledáme člověka, který bude poskytovat administrativní podporu oddělení procesních analýz. Budete vést a spravovat katalog materiálu v SAP MM a vykonávat další podpůrné činnosti.

Staňte se součástí týmu Správy železnic!

✨ Co vás v této roli čeká a nemine?

  • Budete podporovat implementaci modulu SAP MM
  • Poskytnete administrativní podporu oddělení procesních analýz

🔥 Co je pro tuto práci potřeba?

  • Pozice vhodná pro absolventy
  • Máte středoškolské vzdělání
  • Jste pečliví a nebojíte se ptát, protože víte, že správné otázky vedou k lepším řešením
  • Ovládáte komunikační a prezentační dovednosti, díky kterým dokážete srozumitelně vysvětlit i složitá témata
  • Zkušenost se SAP výhodou

💰 Co vám za to můžeme nabídnout?

  • Získáte jistotu a stabilní zázemí u jedné z nejrychleji rostoucích státních organizací
  • Vaši práci odměníme smluvní mzdou odpovídající vašim zkušenostem
  • Na odpočinek budete mít k dispozici 6 týdnů dovolené
  • Získáte více volného času díky pružné pracovní době 37,5 hodin týdně
  • Podpoříme vás v odborném vzdělávání i kariérním růstu
  • Přispějeme vám na stravování, dopravu a dovolenou
  • Po 6 měsících vám přispějeme na penzijní spoření nebo dlouhodobý investiční produkt (DIP)
  • Můžete využívat zvýhodněné jízdné ČD (IN kartu za zhruba 1/10 ceny, po 6 měsících navíc i pro rodinu) i jízdní výhody v zahraničí (po 1 roce)
  • Získáte levnější pohonné hmoty díky slevové kartě CSS/OMV a další výhody u našich partnerů – např. VIP účet v Datart, Alza Benefit, zvýhodněné nabídky u vybraných bank a pojišťoven (UniCredit, Raiffeisenbank, Uniqa) nebo telefonní tarify u VPN Family (O2 a Vodafone)
  • K dispozici vám je bezplatné psychologické poradenství a anonymní online poradna pro řešení náročných životních situací
  • Můžete využít Multisport kartu pro sport i relaxaci

🏢 Kde budete pracovat?

Pracoviště se nachází na adrese – Dlážděná 1003/7, Praha.

👣 Jaké jsou další kroky?

Jednoduše nám vyplňte odpovědní formulář a připojte svůj životopis. Co nejdříve se s vámi spojíme a domluvíme se na dalším postupu.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.