- 15 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do příjemných a moderních kanceláří v Holešovicích hledám nového kolegu/kolegyni do týmu účetních!
Pokud se vyznáš v problematice účtařiny, domluvíš se anglicky a hledáš novou práci s možností Home Office, pak jsi na správném místě! pročti inzerát, klikni na "odpovědět" a pak se domluvíme, co a jak dál!
Náplň práce na pozici:
- zodpovědnost za vydané faktury
- kontrola faktur, spolupráce s týmem pohledávek
- Intrastat pro SR
- kontrola zaúčtování běžných výdajů, cestovních příkazů, bankovních výpisů
- kontrolní hlášení, DPH (příparav a kontrola dat)
- práce v systému SAP
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- praxe v účetnictví či controllingu
- znalost problematiky DPH, Intrastat
- AJ na komunikativní úrovni
- znalost MS Office (zejména Excel - tabulky, funkce)
- pečlivost a zodpovědnost
- schopnost samostatné práce
- stabilní práci v moderním prostředí + možnost pracovat "remote"
- možnost spolupráce na HPP i na IČO
- 5 týdnů dovolené + 2 dny sickdays
- benefitní poukázky
- zdravotní poukazy Canadian medical
- stravenkový paušál
- příspěvek na penzijko
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?