- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Mám zkušenosti z logistiky?
Ovládám němčinu?
Jsem komunikativní, organizačně schopný/á a pečlivý/á?
3x ANO? Pak rozhodně čtěte dále.
Nabízíme uplatnění v oblasti logistiky v mezinárodní společnosti působící v oblasti automotive.
Co bude náplní práce na této pozici:
- zajišťování transportu materiálu do výroby od všech dodavatelů,
- komunikace s odděleními logistiky u všech zákazníků i dodavatelů materiálu pro výrobu,
- řešení a evidence odchylky materiálu,
- zpracovávání analýzy dodávek, zpoždění a statistik,
- zodpovědnost za optimální využití a stav všech prostředků a nástrojů pro zajištění plnění svých úkolů...
Hledáme kandidáta/ku se zkušeností na obdobné pozici, který/á má:
- min. SŠ vzdělání,
- alespoň 2 roky praxe a zkušeností na obdobné pozici,
- znalost německého jazyka,
- dobrou znalost práce na PC,
- vynikající komunikační, organizační a rozhodovací schopnosti!
Nabízíme dlouhodobé a stabilní zaměstnání s širokou škálou benefitů:
dovolená NAVÍC, stravenky ve výši 70,- Kč, firemní akce na sport, kulturu a volný čas.
Nástupní bonus ve výši 25 000,- Kč.
Příspěvek na životní a důchodové pojištění ve výši 300,- Kč měsíčně.
Program Benefit Plus do výše až 30 000 Kč (cestování, kultura, sport, wellness, zdraví, mateřské školky...).
Zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky zaměstnanců.
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Nástup možný ihned/dohodou.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.