- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Mám zkušenosti z logistiky?
Ovládám němčinu?
Jsem komunikativní, organizačně schopný/á a pečlivý/á?
3x ANO? Pak rozhodně čtěte dále.
Nabízíme uplatnění v oblasti logistiky v mezinárodní společnosti působící v oblasti automotive.
Co bude náplní práce na této pozici:
- zajišťování transportu materiálu do výroby od všech dodavatelů,
- komunikace s odděleními logistiky u všech zákazníků i dodavatelů materiálu pro výrobu,
- řešení a evidence odchylky materiálu,
- zpracovávání analýzy dodávek, zpoždění a statistik,
- zodpovědnost za optimální využití a stav všech prostředků a nástrojů pro zajištění plnění svých úkolů...
Hledáme kandidáta/ku se zkušeností na obdobné pozici, který/á má:
- min. SŠ vzdělání,
- alespoň 2 roky praxe a zkušeností na obdobné pozici,
- znalost německého jazyka,
- dobrou znalost práce na PC,
- vynikající komunikační, organizační a rozhodovací schopnosti!
Nabízíme dlouhodobé a stabilní zaměstnání s širokou škálou benefitů:
dovolená NAVÍC, stravenky ve výši 70,- Kč, firemní akce na sport, kulturu a volný čas.
Nástupní bonus ve výši 25 000,- Kč.
Příspěvek na životní a důchodové pojištění ve výši 300,- Kč měsíčně.
Program Benefit Plus do výše až 30 000 Kč (cestování, kultura, sport, wellness, zdraví, mateřské školky...).
Zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky zaměstnanců.
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Nástup možný ihned/dohodou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?