- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Naším klientem je globální společnost, která se specializuje na širokou škálu zdravotních produktů a působí v sedmi zemích, kde zaměstnává více než 2 000 lidí. Společnost se rozhodla rozšířit svou působnost do České republiky a aktuálně je otevřeno výběrové řízení na pozici vedoucí/ho týmu oddělení logistiky. Pozice bude situována v zcela novém a moderním distribučním centru
Na této pozici budete vést, školit a motivovat svůj tým (20-50 zaměstnanců) a koordinovat každodenní úkoly.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.