- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsi zkušená a pečlivá účetní za kterou je vždy vidět dobře odvedená práce?
Žiješ čísly a účetnictví tě prostě baví?
V tuto chvílí hledáme náhradu a novou posilu do našeho ryze dámského týmu finančního oddělení, který je zvyklý pracovat vždy s vysokým nasazením. V současném době i rychle rosteme a nový/á kolega/kolegyně nám přijde vhod, máme čím dál tím více práce. Vždy po tobě ale budeme chtít výsledky. Očekáváme, že budeš mít velmi dobré znalosti a bude pro tebe samozřejmostí svou práci si dobře zorganizovat.
Co u nás budeš mít na starosti?
Na úplném začátku se můžeš těšit na důkladné zaškolení, které Tě seznámí se vším, co budeš potřebovat znát při své práci. Až se dozvíš vše potřebné, tak budeš…
účtovat přijeté faktury
spravovat platby dodavatelům
účtovat bankovní výpisy
starat se o cestovní náhrady (kontrola správnosti,účtování a proplácení zaměstnancům)
starat se o další administrativu dle denní potřeby
Jaké znalosti a dovednosti po tobě budeme chtít?
Aby si k nám dobře zapadl/a a práce Ti šla od ruky, je potřeba, aby si splňoval/a následující …
podvojné účetnictví je tvou alfou a omegou a nebojíš se i náročnějších úkolů
máš vzdělání SŠ ekonomického směru
máš znalost práce na PC v prostředí MS Windows, MS Excel a účetních programů
praxe (min. 2 roky ve velké společnosti)
jsi schopný/ná pracovat v týmu 10-ti lidí v prostorách menšího open- office a jsi tolerantní vůči kolegům
jsi spíše introvertnější osobnost, která je schopná samostatně fungovat
vyhledáváš spíše stálost a naprosto ti vyhovuje rutinní a pečlivá práce, kterou vždy snadno dotáhneš do konce
zvládneš i v případě potřeby komunikovat i v angličtině (ikdyž je u nás hlavní čeština,už nějakou dobu patříme pod americkou společnost LKQ a potkáš u nás i naše mezinárodní kolegy)
Co Ti za tvou skvělou práci nabídneme?
Elit CZ je stabilní a dále rostoucí společnost, kde každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
Už se na pozici vidíš?
V tom případě nám zašli tvůj životopis, přes odpovědní formulář.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?