- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte praxi v oblasti finančního controllingu?
Ovládáte anglický jazyk na pokročilé úrovni?
A hledáte novou pracovní výzvu s potenciálem pro Váš další profesní růst?
Pokud jsou Vaše odpovědi kladné, vypadá to na tu správnou pracovní příležitost pro Vás!
- Příprava ročního finančního plánu, prognóz a dalších typů plánů
- Příprava manažerského měsíčního výkazu včetně následného reportingu a analýz
- Hodnocení odchylek reality od plánu
- Identifikace příčin odchylek a návrh opatření k jejich odstranění
- Příprava analýz pro mateřskou společnost
- Příprava kalkulace nákladů na produkt
- Údržba a vývoj kalkulačního systému (pro účely nabídek a výrobních nákladů)
- Účast na finančním a interním auditu
- Poradenství managementu v oblasti ekonomiky
- Hledání a implementace / zahájení procesů zlepšování společnosti (procesy a optimalizace nákladů a přínosů)
- Zajištění souladu s pokyny skupiny
- Údržba kontrolního prostředí a řízení rizik
- Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
- Praxe na podobné pozici ve výrobní společnosti min. 3 roky
- Praxe v automotive výhodou
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni
- Znalost práce s MS Excel, SAP výhodou
- Zázemí mezinárodní společnosti
- Přátelský tým
- Pestrou a dynamickou práci
- Týden dovolené navíc
- Výhodné podnikové stravování
- Vzdělávací program
- Jazykové vzdělávání
- Bonusy při plnění cílů
- Sportovní a kulturní akce
A spoustu dalšího...
Chtěli byste se dozvědět více o této nabídce? Zašlete mi Váš životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?