- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
JSTE ÚSPĚŠNÝ NA VEDOUCÍ POZICI V AUTOMOTIVE,ALE CHCETE VÍCE?
Máte několikaleté prokazatelné výsledky jako obchodní zástupce nebo manager v aftermarketu automotive a hledáte novou výzvu?
Nebojíte se stát platným členem velkého mezinárodního a úspěšného týmu,kdy budete zodpovědný nejen za svou práci,ale budete vést i své lidi na pobočkách?
Pokud si říkáte ano… Čtěte dál!!
Jaká by měla být Vaše práce?
vedení obchodního týmu
úzká spolupráce s obchodním ředitelem firmy
aktivní péče o vztahy s klíčovými zákazníky
zodpovědnost za obchodní aktivity a výsledky v daných regionech
prezentace obchodních výsledků a reportů za danou oblast
spolupráce při vyhledávání nových obchodních aktivit a příležitostí
Co od Vás budeme chtít?
podmínkou jsou několikaleté zkušenosti s obchodem a to v oblasti automotive!
zkušenost s vedením většího týmu podřízených PODMÍNKOU
umíte komunikovat se svým okolím a máte dobré vystupování, samozřejmostí je sem tam zvládnou nějakou prezentaci
orientace na výsledek, cílevědomost, spolehlivost, samostatnost jsou slova,která Vás jednoduše vystihují
chcete neustále posouvat sebe,ale i své okolí vpřed
časovou flexibilitu – neustálé cestování mezi jednotlivými pobočkami (máte platný ŘP sk.B)
dobře si rozumíte s počítačem (ovládáte výborně MS Office-zejména Excel
pokud zvládáte komunikovat v angličtině,uvítáme to
Čím Vás za Vaši skvělou práci odměníme?
Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde by jste nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
Je tato pozice pro Vás výzvou?
V tom případě nám zašlete Váš životopis, přes odpovědní formulář.
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.