- Plný úvazek

Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
Pro našeho klienta, stabilní mezinárodní společnost působící v automotive průmyslu, hledáme šikovného kandidáta na pozici Logistic Planner.
Tvorba a zpracování analýz v oblasti řízení výroby a logistiky
Sledování a optimalizace logistických nákladů, potvrzování faktur
Spolupráce na tvorbě budgetu a přehledů pro KPI napříč oddělením PC&L
Monitorování logistických toků a návrhy na zlepšení
Koordinace logistických auditů (interních i zákaznických)
Příprava dat a prezentací pro top management
Správa reklamací v logistice, návrhy akčních plánů
Školení zaměstnanců v oblasti metrik a ukazatelů
Podpora a částečná zastupitelnost PC&L manažera
Účast na projektech v rámci plánování materiálu, zákaznického servisu a obalového hospodářství
Dobré komunikační schopnosti, schopnost přemýšlet strategicky
Schopnost udržet klid i při vyšším tempu, samostatnost
Znalost logistických procesů výhodou, ale ne podmínkou
Pokročilá znalost Excelu a práce s daty
Angličtina na komunikativní úrovni (psaná i mluvená)
SŠ vzdělání s maturitou
Docházkový bonus 2 500 Kč
Příspěvek na dopravu až 5 544 Kč
Příspěvek na stravování
25 dní dovolené + 3 dny sick days
Příspěvek na penzijní připojištění
Zaměstnanecké výhody u T-Mobile a ČSOB
Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
Férové jednání a podporující kolektiv
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?