Najděte práci ihned! Vybírejte z 26 142 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned!

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

Nabídky práce v Polních Voděradech pro profesi „Administrativní pracovník / pracovnice“ (371 inzerátů)


Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, dělník / dělnice nebo máte zájem o profesi prodavač / prodavačka? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Nové Město, Praha, Ostrava, Praha, Plzeň, Žižkov, Praha, Vršovice, Praha, České Budějovice, Olomouc, Hradec Králové, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Administrativní pracovník je obecný termín používaný k označení osoby, která se zabývá administrativními úkoly a podporuje běh kancelářských procesů. Je to zaměstnanec, který poskytuje administrativní podporu a zajišťuje správný chod administrativních funkcí v organizaci.

Pracovník by měl mít vynikající komunikační schopnosti, jak ústní, tak písemné. Je důležité umět jasně vyjádřit myšlenky, poslouchat a efektivně komunikovat s různými lidmi včetně kolegů, nadřízených a klientů. Kancelářský pracovník by měl mít základní znalosti o používání počítačů a softwaru, jako jsou textové editory, tabulkové procesory a e-maily. Pokročilé dovednosti v práci s kancelářskými aplikacemi a dalšími specializovanými nástroji mohou být výhodou. Administrativní pracovník často pracuje ve spolupráci s ostatními členy týmu. Schopnost efektivně spolupracovat, komunikovat a přispívat k týmovému prostředí je důležitá.

Pro pracovníka v administrativě neexistuje jednoznačně stanovená povinná kvalifikace, neboť požadavky na vzdělání se mohou lišit v závislosti na konkrétním pracovním místě a zaměstnavateli. Nicméně většina pracovníků má minimálně středoškolské vzdělání. Absolvování střední školy poskytuje základní znalosti a dovednosti, které jsou nezbytné pro administrativní práci. Zaměstnance by měl mít základní znalosti o počítačích a být schopen efektivně pracovat s kancelářským softwarem, jako jsou textové editory, tabulkové procesory a mnoho dalšího.

Administrativní podpora často pracuje v kancelářském prostředí ve firmách a organizacích. Mohou podporovat běžné administrativní procesy, zpracovávat dokumenty, spravovat data a komunikovat s interními a externími partnery. Pracovníci mohou pracovat na vysokých školách, univerzitách, středních školách nebo jiných vzdělávacích institucích. Zde se mohou podílet na administrativním zajištění studijních programů, studentských záležitostí, registrací a dalších souvisejících procesů. Mohou také nalézt zaměstnání v různých institucích veřejného sektoru, jako jsou úřady, ministerstva, městské úřady nebo veřejné organizace. Zde mohou podporovat administrativní činnosti spojené s veřejnými službami, správou dokumentů a komunikací s občany. V neposlední řadě mohou pracovat v neziskových organizacích, charitách nebo nadacích. Zde se mohou podílet na administrativním řízení, koordinaci projektů, správě dárcovských databází a komunikaci s podporovateli a partnery.

Administrativní pracovníci často komunikují s různými lidmi, včetně kolegů, klientů, dodavatelů nebo veřejnosti. Pro některé lidi je komunikace a spolupráce s lidmi příjemná a stimulující součástí jejich pracovního prostředí. Tito lidé mají často za úkol plánovat a řídit různé úkoly a projekty. Pro lidi, kteří mají rádi organizační a plánovací činnosti a cítí se dobře, když mají jasný přehled a kontrolu nad svou prací, může být administrativní práce přitažlivá.

Zjistěte více o profesi Administrativní pracovník / pracovnice – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Česká spořitelna, a.s., CRI ameba.eu, s.r.o., FOXCONN CZ s.r.o., Týnice, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Autodíly Vojkov s.r.o., Havelka UHELNÉ SKLADY s.r.o., LEPŠÍ PRÁCE a.s., PPL CZ s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Valeon servis s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Hoffmann a Žižák spol. s r.o., Česká pošta, s.p., Grafton Recruitment s.r.o., ADECCO spol.s r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., TIPA Telekom plus a.s., Solutum group s.r.o., Louda Auto a.s., Crocodille ČR, spol. s r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Crocogarden z.s., Servatech s.r.o., DKV EURO SERVICE s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Concentrix Czech Republic, s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Městská část Praha 3, Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., BusPlan Servis s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Twisto payments a.s., Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy, EKOSPOL a.s., Agrospoj s.r.o., UBC s.r.o., Go Digital! a.s., Enter-Prise Sorting, s.r.o., SATUM CZECH s.r.o., MAXIN'S People Czech, s.r.o., GASPET spol. s r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, HOFMANN WIZARD s.r.o., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, GLOBAL ASSISTANCE a.s., Delirest services s.r.o., Tetracon Group s.r.o., STARNET, s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Etimos Human s.r.o., Neztrácej čas s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Drafted.gg s.r.o., XXXLutz, Omega CZ spol. s r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Disponent / disponentka dopravy, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Operátor / operátorka expedice, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Technik / technička dopravy, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Účetní, Obchodní asistent / asistentka, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Pracovník / pracovnice ve službách, Přípravář / Přípravářka, Odborný pracovník / pracovnice, Projektový / projektová manažerka, Ředitel / ředitelka auditu, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Specialista / specialistka telekomunikací, Technik / technička BOZP, Úředník / Úřednice, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Kolín, Kutná Hora, Karlov, Kutná Hora, Doubravčice, Semice, Tehovec, Křinec, Jirny, Říčany, okres Praha-východ, Chlumec nad Cidlinou, Všechromy, Strančice, Šestajovice, okres Praha-východ, Zápy, Modletice, Benešov, Černý Most, Praha, Nový Bydžov, Horní Jirčany, Jesenice, okres Praha-západ, Háje, Praha, Hloubětín, Praha, Kbely, Praha, Smidary, Chodov, Praha, Strašnice, Praha, Vysočany, Praha, Libuš, Praha, Michle, Praha, Krč, Praha, Žižkov, Praha, Libeň, Praha, Ďáblice, Praha, Vinohrady, Praha, Kamýk, Praha, Karlín, Praha, Holešovice, Praha, Pakoměřice, Bořanovice, Mladá Boleslav, Zelené Předměstí, Pardubice, Nové Město, Praha, Braník, Praha, Pardubice, Dolní Chabry, Praha, Pardubice-Staré Město, Pardubice, Praha

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Havelka UHELNÉ SKLADY s.r.o. | Havelka UHELNÉ SKLADY s.r.o. | Křinec Křinec (30 km)
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Valeon servis s.r.o. | Valeon servis s.r.o. | Všechromy, Strančice Všechromy, Strančice (32 km)
  • 38 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
TIPA Telekom plus a.s. | TIPA Telekom plus a.s. | Horní Jirčany, Jesenice, Praha-západ Horní Jirčany, Jesenice,… (40 km)
  • 30 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha (46 km)
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Zelené Předměstí, Pardubice Zelené Předměstí, Pardubice (49 km)
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Go Digital! a.s. | Go Digital! a.s. | Zelené Předměstí, Pardubice Zelené Předměstí, Pardubice (49 km)
  • 22 000 – 27 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. listopadu
GASPET spol. s r.o. | GASPET spol. s r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha (49 km)
  • 25 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha (49 km)
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha (49 km)
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
včerejší

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.