- Plný úvazek

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
Do našeho logistického centra, které sídlí v Jirenech u Prahy by se nám hodil Vedoucí směny, který v rámci LC hraje klíčovou roli ve vedení logistických operací našeho logistického centra. Hledáme zkušeného odborníka, který má prokázané zkušenosti s vedením týmů v logistice (resp. velkého skladu). Ve Vaší roli budete řídit a organizovat směnu čítající přibližně 40 zaměstnanců, plánovat personální potřeby a náklady a budete odpovědný za sledování a optimalizaci controllingových ukazatelů.
Vaše každodenní úkoly zahrnují efektivní komunikaci s ostatními odděleními Globus Logistika, vytváření plánů dovolených pro přidělenou směnu a řešení provozních a operativních záležitostí. Důležitou součástí Vaší práce bude kontrola produktivity a kvality, stejně jako zajištění dodržování definovaných procesů.
Požadujeme znalost logistických procesů, stejně jako dovednosti potřebné pro práci s programy jako jsou Word, Excel, PowerPoint a Wamas.
Jste-li týmový hráč s nadšením pro řízení lidí, a zároveň máte smysl pro samostatnost a zodpovědnost, hledáme právě Vás.
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- po 3 letech 25 dní dovolené
- 13. mzda před Vánoci
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?