- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
BUĎTE U ROZJEZDU NOVÉ ČESKÉ BANKY, DEJTE SVÉ KARIÉŘE NOVÝ IMPULS
✓ Jste ambiciózní a současně vysoce eticky nastavený člověk, který si jde za svým, ale respektuje druhé?
✓ Zajímáte se o finanční gramotnost a budoucnost Vám není lhostejná?
✓ Vidíte smysl v tom být přínosem lidem okolo sebe?
✓ Máte touhu se posouvat a těší Vás učit se novým věcem?
Pak na pozici FINANČNÍHO KONCIPIENTA/BANKÉŘE do zavedené pobočky v Brně hledáme možná právě Vás.
Pobočka Partners banky v Brně je součástí velké finančně poradenské společnosti Partners. Na naší pobočce máme pohodovou rodinnou atmosféru, všichni se dobře známe, fungujeme jako tým a často i jako kamarádi v osobním životě. Svou práci máme rádi, děláme ji s chutí, odpovědně a profesionálně.
Jako společnost máme za zády největší finančně poradenskou skupinu v ČR, nově máme také bankovní licenci a expandujeme i do zahraničí.
JAKÉHO ČLOVĚKA HLEDÁME?
● Podmínkou je maturita a čistý trestní rejstřík.
● Baví Vás obchod, jen tak se nevzdáváte.
● Jste přátelští, komunikaci máte v malíčku a baví Vás práce s lidmi.
● Bez odborného vzdělání to nepůjde. Chuť učit se bude stačit. Veškeré vzdělání zajistíme a certifikace splníte během 6 měsíců.
● Za svoji práci dokážete převzít zodpovědnost.
● Počítač a práce s ním Vás neděsí, používat ho budete denně.
JAK TO U NÁS PROBÍHÁ?
● Po nástupu se Vám bude věnovat náš tým. Provedeme Vás systémy a vším, co ke své práci budete potřebovat.
● Vzdělání je klíčové. Máme vlastní rozsáhlý systém vzdělávání, kde Vás naučíme nejen věci z finančního světa, ale i z toho obchodního.
● Veškeré odborné zkoušky pro získání certifikací Vám uhradíme.
● Nebudete v tom sám. Každý nováček má svého garanta, který na začátku pomůže se vším, než z Vás bude profík.
● Pro naše klienty se stanete tváří pobočky, kam se klienti budou vždy rádi vracet.
● Náplní práce je domlouvání osobních i online schůzek s klienty a hledání řešení pro jejich životní situace.
NA CO SE U NÁS MŮŽETE TĚŠIT?
● Stabilní obor, který je perspektivní a má budoucnost, protože peníze byly, jsou a budou.
● Obvyklá mzda po zapracování je 35.000 - 70.000 měsíčně + bonusy a benefity (Multisport, služební telefon, příspěvek do penzijního spoření a mnoho dalších).
● Teambuildingové aktivity a firemní akce.
● Hlavní pracovní poměr s flexibilním nastavením pracovní doby.
● Pokud budete úspěšní, budeme Vás podporovat, abyste mohli růst a budovat si kariéru.
Zaujali jsme Vás? Zašlete nám svůj životopis a my se vám ozveme.
Těšíme se na setkání s Vámi.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.