- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
BUĎTE U ROZJEZDU NOVÉ ČESKÉ BANKY, DEJTE SVÉ KARIÉŘE NOVÝ IMPULS
Baví tě komunikovat s lidmi, chceš se neustále zdokonalovat, učit se novým věcem a získávat nové obchodní dovednosti?
Pak hledáme právě vás!
Jsme největší finančně poradenská společnost na českém trhu, s více než 160 pobočkami Partners Market po celé ČR, která NA ZAČÁTKU ROKU 2024 spouští dlouho očekávanou první finančně poradenskou banku v České republice– Partners Banku. Na trhu působíme již od roku 2007 a staráme se nyní o více než 600.000 klientů. Spolupracujeme s více než 50 obchodními partnery napříč celým finančním trhem, a proto jsme schopni klientům nabídnout objektivní informace, nezávislost a jistotu. Naše filozofie je postavena na celoživotní důvěře, komplexnosti a na individuálním přístupu ke každému klientovi. Řešení s námi nalezne opravdu každý.
V tuto chvíli jsme vypsali výběrové řízení na tyto pozice:
Profi asistent/ka, Finanční specialista/koncipient a Manažer/ka pobočky do nové pobočky v PRAZE.
Co od Vás očekáváme?
Co Vás u nás čeká?
Co Vám můžeme nabídnout?
Nezáleží na tom, pokud nejste zrovna profesionál, díky našemu speciálnímu zaškolovacímu programu máte velkou šanci se jim stát!
Pošlete nám svůj životopis a my se s Vámi rádi osobně potkáme!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?