- 44 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máš zájem o oblast BOZP? Domluvíš se anglicky? Pak čti dál!
Do naší společnosti hledáme nového člena týmu na pozici: Specialista/tka pro udržitelnost!
Co tě u nás čeká?
spolupráce na tvorbě strategie udržitelnosti společnosti
řešení výpočtu uhlíkové stopy společnosti a produktů
spolupráce na tvorbě ESG reportu společnosti
komunikace se zákazníky pro oblast udržitelnosti
plnění požadavků legislativy pro oblast udržitelnosti
koordinace udržitelnosti a dekarbonizace v rámci skupiny závodů
plnění legislativních požadavků na vyráběné produkty, tvorba dokumentace
zastupování aktuální pozice pracovníka pro oblast environmentu a BOZP
POŽADAVKY:Jaké máme podmínky?
min. SŠ vzdělání chemického směru nebo vzděláni v oblasti ochrany životního prostředí, BOZP…atp.
pokročilá znalost AJ podmínkou, jakýkoli další jazyk výhodou
základní znalost legislativních požadavků z oblasti environmentu a BOZP
zkušenost na pozici firemního ekologa nebo energetika velkou výhodou
zodpovědný a samostatný přístup k řešení zadaných úkolů
požadován ŘP skupiny B – aktivní řidič
perspektivní a zajímavou práci v menší švýcarské společnosti s individuálním přístupem
samostatnou práci zaměřenou na dosahování cílů
pružnou pracovní dobu
příležitost k dalšímu odbornému rozvoji
motivující platové ohodnocení
roční bonus
bonus za plnění osobních cílů
25 dní dovolené
jazykové kurzy
propracovaný soubor odborných kurzů k zastávané pozici
širokou škálu benefitů v standartu firem v regionu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?