- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu stabilního zaměstnání.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodil by se nám CRM Campaign Coordinator, který se ujme koordinace našich kampaní zaměřených na udržení a posílení vztahů s našimi věrnými zákazníky. Pokud máte prokazatelné zkušenosti v oblasti koordinace kampaní a dovednosti v oblasti CRM, rádi bychom vás poznali!
Na této pozici budete zodpovědný za iniciaci, přípravu a plánování věrnostních kampaní, které se zapíší do našeho komunikačního kalendáře. Budete úzce spolupracovat s marketingovým týmem, abyste stanovili jasné cíle a KPI pro každou kampaň a zároveň sledovali jejich úspěšnost.
Vaším úkolem také bude vypracování obchodních případů, schvalování cílů kampaní, a plánování komunikace napříč různými kanály. Budete spravovat a vytvářet kampaně v našem systému SAP (Emarsys) a připravovat vizualizace e-mailů, aby byly atraktivní a efektivní.
Vedle plánování nás čeká také vyhodnocení výsledků kampaní a jejich prezentace odpovědným interním komisím. Spolupráce s odděleními jako jsou sales a management bude klíčová, abyste společně dosahovali stanovených cílů.
Pokud jste analyticky zaměřený, komunikativní, a máte vášeň pro marketing a vztahy se zákazníky, tato pozice je pro vás ideální příležitostí.
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- po 3 letech 25 dní dovolené
- 13. mzda před Vánoci
- možnost občasného Home Office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetli až sem. Teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.