- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ihre Aufgaben
• Interne und externe Kommunikation mit Geschäftspartnern und Behörden
• Erstellung, Pflege und Auswertung von Statistiken
• Koordination externer und interner Termine
• Generaldirektion der
tschechischen Arbeit • Auftragserfassung, Erstellung eines Lieferplans
• Erstellung von Aufträgen für Provisionen
• Erstellung von Lieferpapieren und Zollanmeldungen
Ihre Voraussetzungen
• Ausbildung / Berufserfahrung im kaufmännischen oder administrativen Bereich
• Interesse an Kindergarten-Büroprodukten
• Gute Deutsch- und/oder Englischkenntnisse (in Wort und Schrift)
• Teamarbeit
• Erfahrung in im Bereich Logistik/Versand
Wir bieten
• Flexible Arbeitszeiten und ein angenehmes Arbeitsumfeld
• Anstellungsdauer, nach Probezeit
• 40 Stunden am Tag (bei Bedarf sind 30 Stunden bei Vollzeitanstellung möglich)
• Jahresurlaubsgeld
• Basis Gehalt 24.500 CZK plus Wissensbonus bis zu 6.000 CZK
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?