- Plný úvazek
Pro naši provozovnu v Plzni hledáme referenta/tku administrativy a logistiky.
Náplň práce:
- • zadávání dokladů (faktur/dodacích listů/dobropisů) s vazbou na sklad do interního IS
- • zadávání přijatých objednávek, jejich kontrola a fakturace
- • fakturace zboží a služeb, koordinace expedice a příprava zboží
- • realizace skladových operací v interním IS a servisním systému, agenda vratek
- • správa salda a upomínek
- • administrace ceníku a internetového obchodu
- • archivace dokumentů
- • zajištění provozu kanceláře
Požadujeme:
- • minimálně úplné střední odborné nebo SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- • znalost práce v kancelářských programech na PC (MS Word, Excel, Outlook)
- • schopnost práce v kolektivu, pečlivost, smysl pro zodpovědnost a samostatnost
- • zdravotní stav vhodný pro uvedenou pracovní pozici a trestní bezúhonnost
- • řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
- • hlavní pracovní poměr příp. zkrácený úvazek s možností rozšíření
- • pružná pracovní doba
- • vhodné i pro absolventy – zaškolíme a zaučíme
- • odpovídající platové ohodnocení
- • zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravu, zaměstnanecké slevy, zdravotní volno, možnost prodloužení dovolené a práce z domova)
- • stabilní zázemí ryze české společnosti s více než dvacetiletou historií
- • kancelářskou práci v mladém kolektivu
- • možnost uplatnit své zkušenosti, znalosti a nápady
Informace pro uchazeče:
Místo pracoviště: Plzeň, Kollárova 1
Nástup: podle dohody, ideálně 04 – 06/2023
Doplňující informace: Mgr. Jiří Blažek, zobrazit tel. číslo ,
V případě, že Vás nabídka zaujala, zašlete prosím informace o vás nebo váš strukturovaný životopis spolu s telefonickým a emailovým kontaktem na adresu e-mail přes zobrazit tel. číslo .
nebo zavolejte na tel. číslo