O nás
Pod vedením projektu Personalnireditelka.cz už 10 let propojujeme ty správné lidi se správnou firmou. Nejsme personálka. Hledáme exluzivně zaměstnance pouze pro společnosti, které považujeme za zajímavé a samy si umíme představit, že v té firmě pracujeme. Díky naši nestrannosti, nám můžete důvěřovat, že firmy, pro které hledáme zaměstnance, vám mají, co nabídnout. Když získaly naši přízeň - a to není lehké, věříme, že si získávají i vaši.
Nabízíme také služby pro zaměstnance, komplexní přípravu na pohovor, osobnostní profily, kariérní poradenství, koučing a další.
CO BUDE VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ?
Pracujete v call centru nebo máte zkušenosti s prodejem, komunikací po telefonu, případně s vedením menšího týmu? Ale už se nechcete věnovat obchodu a hledáte kariérní posun? Pak pro vás máme příležitost!
Pro společnost, která se zabývá personálním poradenstvím, hledáme manažera týmu oddělení asistentů schůzek.
Povedete menší tým asistentů, kteří vedou diáře obchodníkům a navolávají jim schůzky ve firmách. Na schůzku pak jede samotný obchodník a výsledek jednání již na vaše oddělení nemá žádný vliv.
KOHO HLEDÁME?
- Manažera, ideálně se zkušeností z CC, který se chce posunout v kariéře dál.
- Osobnost, která je schopna, vést a motivovat tým lidí.
- Výhodou může být zkušenost s prodejem po telefonu, přestože v tomto případě se o prodej nejedná.
CO VÁM NABÍZÍME?
- Spolupráci se společností, která je více neř 20 let na trhu.
- Příjemné prostředí v rodinné vile, kde společnost sídlí. Žádné chladné call centrum.
- Zajímavé finanční ohodnocení.
- Samostatnou práci.
Pokud vás pozice zaujala, neváhejte nás kontaktovat a řekneme si více.