Asistent/ka - navolávání schůzek v callcentru

Martinov, Ostrava
20.000 – 30.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 3. 11. 2025

O nás

Firma Ekodoma s.r.o. se už od roku 2018 specializuje na pozáruční servis plastových oken a dveří

Díky našim zkušenostem dokážeme opravit a seřídit okna a dveře téměř všech značek a typů a prodloužit jejich životnost i funkčnost o další období. 

Pro SVJ, BD a správní firmy poskytujeme smluvní servis za zvýhodněnou cenu.

Firma se rozrůstá a potřebuje další posily, které se nebojí novinek.

Náplň práce:

  • aktivní telefonování, domlouvání schůzek našim obchodním zástupcům
  • plánování trasy pro obchodní zástupce
  • nic po telefonu neprodáváme ani nenabízíme!
  • zpracování a zakládání údajů do systému dle postupů a pravidel, další činnosti dle zadání nadřízeného

Co od Vás očekáváme:

  • hledáme týmového hráče, který se nebojí výzev
  • výborné komunikační dovednosti
  • pozitivní přístup, odhodlání být nejlepší
  • logické uvažování při trasování - práce s mapou ČR bude Váš denní chléb
  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet, Mapy.cz)
  • orientace na klienta a úspěch – „tah na branku"
  • spolehlivost, pečlivost a proaktivní přístup
  • chuť neustále na sobě pracovat a vzdělávat se

Co Vám můžeme nabídnout:

  • 8 h úvazek, flexibilní pracovní doba /po zaučení/
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • příjemné pracovní prostředí v Ostravě Martinov 
  • školení zdarma v rámci zaučení a dalšího rozvoje
  • nadprůměrné ohodnocení, které si ovlivníte Vy sami
  • zaměstnanecké benefity

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis s fotografií na e-mailovou adresu: e-mail přes odpovědní formulář

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla do výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Benefity

  • Finanční bonusy a prémie
  • Firemní akce
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Ekodoma s.r.o.
Kamenná 3067/10
723 00 Ostrava

IČO: 07508786
Datová schránka: 5ngkqse
Další informace:
GPS: 49.858783,18.173456,
S-JTSK: -478198.78 -1098310.10, RUIAN: 3162427

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.