- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme leaderem na trhu v poskytování výtvarných kurzů po celé ČR a hledáme posily pro zajištění administrativního chodu kanceláře. Požadujeme administrativní zkušenosti, důležitá je ochota učit se novým věcem a schopnost samostatného výkonu. Činnost na této pozici u nás je různorodá a vyžaduje to specifickou osobu, která dělá raději více, než méně, a která nachází uspokojení z dobře vykonané práce.
Kanceláře máme na Praze 5, Jinonická ulice a na Praze 6 na Suchdole. Administrativní činnost naší kanceláře se již stává samostatnou jednotkou a do roka bude potřeba vytvořit malý administrativní team, jehož šéfem můžeš být právě ty.
Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám při odpovědi své CV s krátkým motivačním dopisem a s určením své preference typu úvazku HPP/ŽL. V nejbližších dnech tě budeme kontaktovat.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.