- Plný úvazek

Hledáme nové členy na pozici Department manažer na Hlavní nebo Zkrácený pracovní poměr!
Vítejte v H&M! Ve společnosti, kde můžete být sami sebou & mnohem více.
V H&M budete součástí spolupracujícího a inkluzivního týmu, kde můžete něco změnit a kde je každý lídrem!
Kromě příležitosti ke kariérnímu růstu a osobnímu rozvoji získáte také další benefity jako:
Jako vedoucí oddělení podporujete prodej a zisk prodejny společně se svým týmem a poskytujete zákazníkům skvělý zákaznický zážitek.
Co vás čeká:
Naši zákazníci jsou pro vás vždy na prvním místě a vaší hlavní prioritou je poskytovat co nejlepší zákaznický zážitek.
Analyzujete prodejní KPI a podnikáte kroky k maximalizaci prodeje a zisku ve vašem oddělení.
Připravujete pro váš tým měsíční plán směn v souladu s obchodními potřebami a rozpočtem.
Jdete příkladem a podporujete svůj tým se dále rozvíjet.
Spolupracujete s vizuálním týmem prodejny a společně vytváříte inspirativní prostředí pro zákazníky.
Dodržujete a provádíte bezpečnostní a ochranné postupy, abyste zajistil bezpečnost zaměstnanců a zákazníků.
Jste pozitivní, kreativní a chcete být součástí kultury a hodnot H&M. Zároveň:
Jste schopný plnit více úkolů najednou a rád pracujete v rychlém prostředí.
Máte dobré analytické a obchodní schopnosti.
Máte zkušenosti s prodejem a vedením týmu.
Navadí vám práce o víkendech a odpoledních hodinách.
H&M se zavázala vytvářet rozmanité a inkluzivní prostředí a aktivně hledá kvalifikované kandidáty bez ohledu na rasu, pohlaví, genderovou identitu, sexuální orientaci, etnický původ, náboženství, národnost, zdravotní postižení nebo věk.
Právě teď je vaše šance na kariéru s někonečnými možnostmit, máte zájem?
Přihlašte se nyní a buďte sami sebou & mnohem více v H&M!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?