- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme malá společnost poskytující účetní a ekonomické služby. Stále se rozrůstáme,
proto hledáme šikovnou účetní ekonomku/účetního ekonoma, jejíž náplní práce
bude zejména:
kontrola správnosti účtování, zůstatků hlavní knihy
vyhotovení DPH, KH, SH, odpovědnost za jejich správnost
kontroly účetnictví, inventarizace
reporting účetních výsledků majitelům firem
sestavení účetní závěrky
příprava podkladů pro daňové přiznání fyzických a právnických osob
samostatné řešení požadavků klientů, komunikace s klienty
stálé vzdělávání, sledování změn v legislativě
práce účetního metodika – zavádění legislativních novinek do praxe
vzdělávání zaměstnanců
propagace firmy, aktivní získávání nových klientů
vypracování cenových nabídek pro klienty
řízení a odpovědnost za práci 2 pracovníků
Jedná se o pozici účetní, ekonoma se zodpovědností za správně vedené účetnictví
klientů, plnění termínů a řízení 2 pracovníků. Po zapracování nabízíme úhradu
zkoušek daňového poradce a studijní volno na přípravu. Nástupní mzda se odvíjí podle praxe a znalostí z minulosti.
SŠ (nejlépe vzdělání ekonomického směru) a praxi min. 3 roky nebo VŠ
ekonomického směru (možné i pro absolventy)
chuť se stále vzdělávat a pracovat na sobě
pokročilou znalost účetnictví
dobrou znalost daňových zákonů a zákona o účetnictví aj.
schopnost pracovat v týmu a vést tým lidí
spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, pracovitost,
komunikativnost a organizační schopnosti
samostatnou a různorodou práci
stálé vzdělávání v oboru, osobní rozvoj
příjemné pracovní prostředí, skvělý kolektiv
pracoviště v centru Prahy na metru A – náměstí Míru nebo Muzeum
odpovídající finanční ohodnocení, systém odměňování podle vašich výsledků
týmové akce
možnost pružné pracovní doby
nástup možný od září 2024
V případě zájmu nám prosím zašlete váš životopis a motivační dopis.
Těšíme se na vás.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?