- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
HR administrator with Polish, 41 - 43 000 CZK/m
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do you speak advanced English and Polish?
Do you have experience from administrative position/customer service and are you interested in HR?
Do you want to work in multinational environment?
If yes, we are looking forward to your CV!
Job tasks:
- Benefits management (benefit adjudication, benefit enrollment/withdrawal)
- Input and control of data in internal system
- Support payroll preparation activities
- Respond to questions on behalf of employees, managers, and HR
- Handle sensitive information in a confidential manner
- Vendor reporting
The contract is for 1 year with possibility of prolongation.
Start – asap
Location – Prague 8 (2 days working from home, 3 days from the office)
REQUIREMENTS:
- Fluent English and Polish
- Previous experience with administration tasks/customer service is a must!
- Customer dedication and passion
- Experience in HR or Payroll Specialist role is an advantage
- Solid command of MS Excel and Word
- Ability to work in an international team
BENEFITS:
- 5 weeks of paid holiday
- Meal vouchers
- Multisport card



