Servisní technik

Praha
40.000 – 55.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Martina Vojtíšková, zobrazit tel. číslo

O nás

Společnost Madisson s.r.o. prodává a servisuje zdravotnickou a wellness techniku.

Vedle kvalitních technologií a nadstandardních služeb poskytujeme našim klientům osobní a profesionální přístup. Našim cílem je vždy nabízet to nejlepší a mít radost ze spokojených a dlouhodobých klientů! Přijmeme do našeho týmu v Praze servisního technika, který hledá nové výzvy a dokáže se nadchnout pro dobrý cíl!

Náplň práce:

  • tvým úkolem bude starat se o naše klienty, kteří u nás objednávají záruční a pozáruční servis.
  • preventivní prohlídky, diagnostika závad a jejich odstranění
  • udržování dobrých obchodních vztahů se stávajícími klienty

Co od Vás očekáváme:

  • SOU / SŠ (obor elektrotechnika), vyhlášku 50, §6
  • řidičský průkaz skupiny B, uživatelská znalost PC
  • časovou flexibilitu, samostatnost, manuální zručnost, komunikativní schopnosti
  • zkušenosti se servisem zdravotnické techniky výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • práci v zavedené perspektivní společnosti s přátelským kolektivem, která na trhu působí 26 let
  • tvořivou práci, vysokou míru samostatnosti s možností uplatnit své myšlenky a nápady
  • mzdové ohodnocení dle zkušeností a pracovních výsledků
  • mobil, notebook, služební automobil, zaměstnanecké benefity
  • odborná školení u našich obchodních partnerů

Benefity

  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště

Sídlo firmy

MADISSON, s.r.o.
Soumarská 1541/8
104 00 Praha

IČO: 26124637
Datová schránka: d8sjp38
Další informace:
GPS: 50.032937,14.580523,
S-JTSK: -732331.95 -1050560.31, RUIAN: 41076320

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.